تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۶
کد خبر : 18525

در مجمع عمومی عادی سالانۀ فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری مطرح شد؛ رشد ۳۱ درصدی تولید و افزایش ۴۷ درصدی سود

در مجمع عمومی عادی سالانۀ فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری مطرح شد؛ رشد ۳۱ درصدی تولید و افزایش ۴۷ درصدی سود

به گزارش دنیای اسرار:غلامرضا طاهری، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه با اعلام این خبر افزود: شرکت فولاد سفیددشت یکی از طرح‌های هفت‌گانۀ فولادی کشور است که در سال ۱۳۹۳ با مشارکت ۶۵ درصدی فولاد مبارکه و ۳۵ درصدی سازمان ایمیدرو به شرکت سهامی خاص تبدیل شد و در سال ۱۳۹۵ واحد احیا مستقیم

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:غلامرضا طاهری، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه با اعلام این خبر افزود: شرکت فولاد سفیددشت یکی از طرح‌های هفت‌گانۀ فولادی کشور است که در سال ۱۳۹۳ با مشارکت ۶۵ درصدی فولاد مبارکه و ۳۵ درصدی سازمان ایمیدرو به شرکت سهامی خاص تبدیل شد و در سال ۱۳۹۵ واحد احیا مستقیم آن به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان این‌که کارکنان احیا مستقیم این شرکت با تلاش و پشتکار خود تاکنون بالغ‌بر ۲ میلیون تن آهن اسفنجی تولید کرده‌اند، درخصوص میزان پیشرفت طرح فولادسازی این شرکت اظهار داشت: واحد فولادسازی این شرکت در حال حاضر به بیش از ۸۳ درصد پیشرفت رسیده و پیش‌بینی می‌شود مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
به گزارش خبرنگار فولاد در این مجمع محمود ارباب‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری در گزارش فعالیت هیئت‌مدیره به سهام‌داران، ضمن بیان آمار تولید و فروش شرکت عنوان کرد: در سال ۹۸، مقدار ۷۲۵ هزار تن آهن اسفنجی تولید شد که نسبت به سال ۹۷، رشد ۳۱ درصدی داشت. همچنین درآمد حاصل از فروش این مقدار آهن اسفنجی بالغ‌بر ۱۴۴۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۸۳ درصدی را نشان می‌دهد.
وی تأمین بیش از یک میلیون تن گندله، بومی‌سازی ۱۱۰ قلم ماشین‌آلات، افزایش سرمایۀ ۴۲۵ برابری سرمایه، تسویه و قطعی شدن مالیات سال ۹۷، پیشرفت پروژۀ تصفیه‌خانه فاضلاب و انتقال پساب را از اهم دستاوردهای شرکت در سال ۹۸ برشمرد.
در این مجمع از عملکرد خوب هیئت‌مدیره، مدیرعامل و کارکنان این شرکت در دستیابی به اهداف تعیین‌شده در سال ۱۳۹۸ قدردانی و بر اهمیت دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های تعیین‌شده در سال ۱۳۹۹ تأکید شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.