تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 18564

نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست آدم ربایان

نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست آدم ربایان

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرماندهی انتظامی استان از نجات جان یک جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست ۲ آدم ربا + در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.  سرهنگ ” حسین حسین زاده ” با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرماندهی انتظامی استان از نجات جان یک جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست ۲ آدم ربا + در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

 سرهنگ ” حسین حسین زاده ” با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربوده شدن یک جوان ۲۰ ساله توسط ۲ آدم ربا و انتقال آن به کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد فرد گروگان گرفته شده در یکی از خیابان های شهرستان “گلپایگان” در حال تردد بوده که ۲ نفر به دلیل اختلافات مالی با زور و تهدید اقدام به ربودن وی و انتقال آن به شهرستان کاشان می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، اظهار داشت: کارآگاهان، پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه و رصد اطلاعاتی متهمان سرانجام محل نگهداری گروگان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان، بلافاصله پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و طی یک عملیات ویژه و ضربتی اقدام به محاصره مخفیگاه کرده و ضمن دستگیری ۲ متهم، فرد گروگان گرفته شده که جوانی ۲۰ ساله بود را نجات داده و به آغوش خانواده اش بازگرداندند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه عملیات موفقیت آمیز نجات این جوان از دست گروگان گیران تنها ظرف ۱۲ ساعت انجام شد از افزایش قدرت واکنش سریع ماموران پلیس استان در مواجهه با مجرمان به ویژه مرتکبان جرایم خشن خبر داد و گفت: ماموران پلیس استان با هوشیاری و هوشمندی بالای خود قاطعانه با مجرمان برخورد کرده و اجازه تعرض به حقوق مردم را نمی دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.