تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 18694

بر افزایش سطح ایمنی در شرکت به شدت حساسیم

بر افزایش سطح ایمنی در شرکت به شدت حساسیم

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان؛ بر افزایش سطح ایمنی در شرکت به شدت حساسیم بهگزارش دنیای اسرار:سید مصطفی علوی با تاکید بر حساسیت نقش ایمنی، بهداشت و محیطزیست(HSE)، گفت: شرکت گاز استان اصفهان بر افزایش سطحایمنی و حفاظت از جان یکایک مشترکین، پیمانکاران، تامین کنندگان و نیروهای اجراییخود به شدت حساس است. مدیرعامل شرکت گاز

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان؛

بر افزایش سطح ایمنی در شرکت به شدت حساسیم

بهگزارش دنیای اسرار:سید مصطفی علوی با تاکید بر حساسیت نقش ایمنی، بهداشت و محیطزیست(HSE)، گفت: شرکت گاز استان اصفهان بر افزایش سطحایمنی و حفاظت از جان یکایک مشترکین، پیمانکاران، تامین کنندگان و نیروهای اجراییخود به شدت حساس است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه بیش از ۲ برابر قطر کره زمین در سطح استان اصفهان شبکه گازرسانی وجود دارد گفت: با گاز دار شدن نیروگاه های استان میزان آلودگی ناشی از فعالیت آنها به شدت کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: امور HSE و پدافند غیرعامل این شرکت با چهار رکن اساسی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل و همچنین مسئولیت های فرعی از جمله؛ مدیریت انرژی و کربن، برنامه‎ریزی آموزش های مرتبط و مدیریت کمیته مسئولیت های اجتماعی در این شرکت فعالیت می کند.

وی، با تاکید بر اینکه HSE تمامی فعالیت های اجتماعی و سازمانی کارکنان را در بر می‎گیرد و برنامه‎ریزی و هماهنگی دقیق اجرای متوازن آن از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: خوشبختانه در سال گذشته موفقیت‎های چشمگیر در حوزه HSE شاهد بودیم .

مهندس علوی،افزود: سال گذشته در مجموع ۸۴ مورد تاییدیه HSE پیمانکاران صادر گردیده،۱۸۰ مورد ارزیابی HSE پیمانکار و۱۰ مورد ارزیابی HSE مناقصه گران انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بررسی میدانی از۲۰ ایستگاه تقلیل فشار برای نصب تجهیزات کاهنده صدا، انتخاب ۱۱ ایستگاه برای تجهیز با همکاری واحد مهندسی، اندازه گیری صدای زیست محیطی ایستگاه های تقلیل فشار واندازه گیری گازهای خروجی هیتر ایستگاه های تقلیل فشار را از دیگر اقدامات شاخص در حوزه HSE  عنوان کرد.

وی، در خصوص حوادث سالهای اخیر که در اثر سهل انگاری و عدم رعایت مسائل ایمنی حادث گردید، اظهار داشت: خطرات عملیات حفاری نظیر؛ ریزش دیواره ها، سقوط از ارتفاع، سقوط ماشین آلات، و مسمومیت ناشی از استنشاق بخارات و گازهای سمی از شایع ترین عواملی بوده که منجر به بروز حادثه شده است.

مهندس علوی، بر نظارت جهت ایمن سازی کارگاه ها و محل اجرای پروژه های گازرسانی با استفاده از تابلوها و علائم هشدار دهنده، اطمینان از وجود جعبه کمک های اولیه، کپسول اطفاء حریق در محل تمامی کارگاهها توسط تامین کنندگان و پیمانکاران تاکید کرد و گفت: با هماهنگی و تعامل شرکتهای خدماتی و دقت در حفاری ها و استفاده از نیروهای خبره و آموزش دیده، بسیاری از حوادث کنترل می شوند.

مدیرعاملشرکت گاز استان اصفهان، اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار (روشنایی، دوزیمتریصدا، ارزیابی پوسچر محیط کار) برای ۱۷ گروه دارای مواجهه شغلی یکسان، توزیع قرص ویتامینD  برای همکاران و خانواده آنها در هفتهسلامت، انعقادتفاهم نامه آموزش و پرورش و ارتقای سلامت کارکنان با دانشگاه علومپزشکی اصفهان برای مدت ۲ سال و برنامه ریزی جهت مبارزه و مدیریت ویروس کرونارا ازدیگر برنامه شرکت در حوزهHSE برشمرد و خاطر نشان ساخت: سال گذشته درراستای فرهنگ سازی و آموزش کارکنان نیزحدود ۲۱هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت،ایمنی، محیط زیست، انرژی و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برگزار گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.