تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر : 18709

ایجاد بسترهای اشتغالزایی در شهر نصرآباد

ایجاد بسترهای اشتغالزایی در شهر نصرآباد

رضا غلامرضایی شهردار شهر نصرآباد و نماینده شهرداران شرق اصفهان از اعطای ۱۶۰ مجموعه پلاک زمین به زوج‌های نصرآبادی و افتتاح باغ بانوان در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:شهردار نصرآباد و نماینده شهرداران شرق اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان محرومیت شهر نصرآباد و تحت پوشش کمیته امداد بودن ۴۵٪ از مردم

Print Friendly, PDF & Email

رضا غلامرضایی شهردار شهر نصرآباد و نماینده شهرداران شرق اصفهان از اعطای ۱۶۰ مجموعه پلاک زمین به زوج‌های نصرآبادی و افتتاح باغ بانوان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:شهردار نصرآباد و نماینده شهرداران شرق اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان محرومیت شهر نصرآباد و تحت پوشش کمیته امداد بودن ۴۵٪ از مردم این منطقه گفت: ما از طریق برنامه‌های اشتغالزایی و کارگاهی درصدد کاهش محرومیت این شهر هستیم.
وی افزود: اولین اقدام ما شناسایی شهر، برگزاری جشنواره عشایری و معرفی محصولات در حد برند شدن بوده است.
نماینده شهرداران شرق اصفهان ادامه داد: زیبا سازی دیوارهای شهر، افتتاح ۷۰۰ متر ورودی شهر نصرآباد، خرید تجهیزات و ماشین آلات، ماشین حمل زباله، نصب ۸ دوربین مداربسته در ورودی و خروجی شهر، تشکیل منبع آب فضای سبز، زیرسازی ۳۰ هکتار زمین کارگاهی و شکل گیری ۴۰ مجموعه کارگاهی در قالب طرح‌های اشتغالزایی از جمله اقدامات شهرداری وقت نصرآباد از سال ۹۶ تاکنون بوده است.
رضا غلامرضایی با اشاره به واگذاری ۳۰ هکتار از زمین‌های بنیاد مسکن به شهرداری نصرآباد نیز گفت: با پیگیری‌های انجام شده مراسم کلنگ زنی در هفته‌های آینده انجام می‌شود و ۱۶۰ پلاک از این مجموعه ۳۰ هکتاری بصورت زیرسازی شده به زوج‌های جوان در آستانه ازدواج که فاقد زمین هستند واگذار می‌شود.
وی افزود: افتتاح تابلوی شهر نصرآباد با شعار “نصرآباد شهر غیرت و قناعت ” ، باغ بانوان و خرید ماشین آتش نشانی از دیگر طرح‌های در دست اقدم شهرداری نصرآباد است.
شهردار نصرآباد با اشاره به پروژه باغ بانوان گفت: باغ بانوان با صرف ۶۰ میلیون تومان کار زیباسازی، ایجاد آلاچیق و وسایل تفریحی و ورزشی آن انجام شده و آماده بهره‌برداری است.
شهردار نصرآباد در پاسخ به سوال خبرنگار دنیای اسرار مبنی بر اینکه در طرح‌ها و برنامه‌های پیش رو جهت بازگرداندن مهاجران شهر نصرآباد از شهرهای دیگر تدبیری اندیشیده شده یا نه گفت: مراحل ساخت مجتمع دامپروری در ۱۰ کیلومتری شهر نصرآباد با هدف جلوگیری از مهاجر فرستی عشایر مناطق نصرآباد، محمدآباد و اطراف، شروع شده و تقریبا ۳۰ درصد ساخت آن انجام شده است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.