تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 18728

مشترک خوش مصرف برق باشید و پاداش دریافت کنید

مشترک خوش مصرف برق باشید و پاداش  دریافت کنید

به گزارش دنیای اسرار:مرسل صالحی در نشست خبری بااصحاب رسانه به  مناسبت هفته مصرف بهینه آب و برق اظهار داشت: اگرچه با شیوع کرونا مصرف برق در شهرستان اصفهان ۲۰ درصد کاهش یافت اما با عادی شدن شرایط میزان مصرف برق مشترکین در شهرستان اصفهان با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مرسل صالحی در نشست خبری بااصحاب رسانه به  مناسبت هفته مصرف بهینه آب و برق اظهار داشت: اگرچه با شیوع کرونا مصرف برق در شهرستان اصفهان ۲۰ درصد کاهش یافت اما با عادی شدن شرایط میزان مصرف برق مشترکین در شهرستان اصفهان با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته همراه شده است.

وی اظهار کرد: از تاریخ ۱۵ خرداداز ساعت ۱۲تا۱۶ طرح پیک مصرف برق کشور آغاز و تا ۱۵ شهریورماه نیز ادامه دارد. در صورتی که الگوی مصرف توسط مردم رعایت شود قطعی برق نخواهیم داشت.

رئیس دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان  پیک مصرف برق در شهرستان اصفهان در سال گذشته را ساعت ۱۳ اعلام کرد و گفت: در سال ۹۸ در سطح کشور ۴ هزار مگاوات مدیریت مصرف برق داشتیم و امسال باید ۵ هزار مگاوات مدیریت مصرف انجام شود تا تابستان بدون خاموشی را داشته باشیم.

صالحی ادامه داد: امسال باید ۱۱۵ مگاوات مدیریت مصرف انجام شودکه این مقدار در بخش صنعتی ۶۷ مگاوات، بخش کشاورزی ۲۵ مگاوات، سه مگاوات نیز برای بخش تجاری، ۱۰ مگاوات اداری و CNG و بخش دیزل هم مشمول کاهش ۱۰ مگاواتی مصرف می‌شود.

وی افزود: در سال ۹۸ تمامی ادارات به کنتور هوشمند مجهز و ۱۸ هزار کنتور هوشمند نصب شد. همچنین ۱۲ هزار کنتور هوشمند برای تمام مشترکین دیماندی مجهز و یک شبکه اجتماعی برای ارائه بسته اداری ایجاد شد.

رئیس دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون ۸هزار تفاهم نامه برای کاهش ۱۱۵ مگاواتی مصرف برق در سال جاری منعقد کرده‌ایم که بر اساس آن، مشترکان از ۱۲ تا ۱۶ با شرکت توزیع برق همکاری کرده و مصرف برق در ساعت پیک را کاهش می‌دهند.

وی با  اشاره‌ به پاداش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی به مشترکین بخش خانگی گفت: چنانچه مشترکین از ابتدای خرداد تا پایان شهریورماه بیش از ۳۰۰ کیلووات ساعت برق  مصرف کنند مشمول جریمه ۱۶ درصدی خواهند شد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره‌ای به اینکه در محدوده شهرستان اصفهان ۹۰۰ هزار مشترک خانگی وجود دارد اظهار داشت: در سال گذشته ۲۹ درصد از مشترکین به دلیل رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مشمول دریافت پاداش شدند.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.