تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
کد خبر : 18755

سپاه اصفهان ۱۰۰۰ سری جهزیه تولید داخل به نیازمندان هدیه می‌دهد

سپاه اصفهان ۱۰۰۰ سری جهزیه تولید داخل به نیازمندان هدیه می‌دهد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هزار سری جهیزیه پیش‌بینی شده است و امیدواریم بتوانیم این جهیزیه‌ها را آماده کرده و به مردم کمک کنیم البته برای این‌که چرخه تولید در اصفهان ادامه‌دار باشد، تهیه جهیزیه را از تولیدات ایرانی و اصفهان انجام می‌دهیم. به گزارش  دنیای اسرار به نقل ازفارس، سردار مجتبی فدا

Print Friendly, PDF & Email


فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هزار سری جهیزیه پیش‌بینی شده است و امیدواریم بتوانیم این جهیزیه‌ها را آماده کرده و به مردم کمک کنیم البته برای این‌که چرخه تولید در اصفهان ادامه‌دار باشد، تهیه جهیزیه را از تولیدات ایرانی و اصفهان انجام می‌دهیم.

به گزارش  دنیای اسرار به نقل ازفارس، سردار مجتبی فدا در جلسه هیأت اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران استان اصفهان اظهار داشت: با استفاده از توانمندی و قابلیت‌هایی که داریم، کاری که نیاز است را انجام می‌دهیم تا بتوانیم جایگاه و افتخاراتی که استان اصفهان داشته است، پیشرفت دهیم و به جایگاه‌ نخست در بین استان‌ها برسیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: تقویم ورزشی و سیاست سال باید تنظیم شود، ورزش را باید از پایه شروع کنیم زیرا در توسعه ورزش کم کار کرده‌ایم؛ باید در محلات از پایگاه‌های بسیج استفاده و فعالیت‌های ورزشی محله‌محور را شروع کنیم؛ همچنین باید به ورزش همگانی نیز توجه شود زیرا ورودی ورزش قهرمانی است.

وی با بیان این‌که باید به وسیله ورزش مردم را در بحث کرونا نیز توانمند کنیم، گفت: اگر امنیت خدشه‌دار شود، ورزش و همه چیز را دچار آسیب می‌کند، کمک مؤمنانه در همین راستا انجام شد و حدود ۴۴۰ هزار بسته معیشتی در اصفهان توزیع شد، به واسطه کرونا حدود ۲۳۰ هزار از این خانواده‌ها به کمک نیازمند شدند.

فدا با اشاره به این‌که از تولید ماسک گرفته تا تهیه آبمیوه برای بیماران و کادر درمانی در این زمان انجام گرفت، بیان داشت: برای شرایط کرونا در ادامه صحبت‌ها و پیش‌بینی‌های زیادی شده است؛ نباید از این بیماری غافل شویم و تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: در دنیا ورزشکاران بزرگ کارهای بزرگی کردند، در ایران نیز برخی ورزشکاران آمدند، این همگرایی و وفاق را کرونا‌ در کشور ایجاد کرد؛ در همین راستا هزار سری جهیزیه پیش‌بینی شده است و امیدواریم بتوانیم این جهیزیه‌ها را آماده کرده و به مردم کمک کنیم البته برای این‌که چرخه تولید در اصفهان ادامه‌دار باشد، تهیه جهیزیه را از تولیدات ایرانی و اصفهان انجام می‌دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن به واسطه مشکلات مردم را در مقابل نظام قرار داده است، شرایط اقتصادی سخت است اما مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا در همه جای دنیا وجود دارد اما خداراشکر کمبودی در تهیه اقلام غذایی نداریم.

فدا در پایان گفت: هیمنه آمریکا را در صحنه‌ها و موقعیت‌های متفاوت شکسته‌ایم، قدرت داخلی آمریکا نیز خدشه‌دار شده است؛ اقتدار در دنیا داریم و ابتکار عمل را به دست گرفته‌ایم و برای ادامه این راه باید به مردم کمک کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.