تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۳۳
کد خبر : 18858

رونمایی از لیگ برتر بعد از ۴ ماه/ بالا و پایین جدول مقابل هم

رونمایی از لیگ برتر بعد از ۴ ماه/ بالا و پایین جدول مقابل هم

هفته بیست و دوم لیگ برتر؛ رونمایی از لیگ برتر بعد از ۴ ماه/ بالا و پایین جدول مقابل هم هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر بعد از ۴ ماه تعطیلی امروز با ۵ بازی آغاز می‌شود که در حساس‌ترین آن پرسپولیس میهمان پیکان است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر، لیگ برتر با

Print Friendly, PDF & Email

هفته بیست و دوم لیگ برتر؛

رونمایی از لیگ برتر بعد از ۴ ماه/ بالا و پایین جدول مقابل هم

هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر بعد از ۴ ماه تعطیلی امروز با ۵ بازی آغاز می‌شود که در حساس‌ترین آن پرسپولیس میهمان پیکان است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر، لیگ برتر با وقفه‌ای چهار ماهه امروز با انجام ۵ بازی برگزار می‌شود که در این دیدارها تراکتور میزبان نساجی است، ذوب آهن در مشهد با شهرخودرو دیدار می‌کند، صنعت نفت و پارس جنوبی در آبادان به مصاف هم می‌روند، شاهین در بوشهر میزبان نفت مسجد سلیمان است پرسپولیس در خانه پیکان مقابل این تیم به میدان می‌رود.

در حساس‌ترین بازی امروز پرسپولیس میهمان پیکان است و شاگردان گل محمدی این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی فاصله ۱۰ امتیازی شأن با نزدیک ترین تعقیب کننده ها را حفظ کرده و شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهند.

در تیم پرسپولیس انصاری، استوکس، اوساگونا و ترابی به دلایل مختلف به میدان نمی‌روند و استفاده از بشار رسن نیز هم در ابهام وجود دارد. سرخ پوشان در صدر جدول حضور دارند و هیچ نتیجه‌ای نمی‌تواند در این هفته آنها را از صدر جدول پایین بکشد.

دیدار پرسپولیس و پیکان در واقع دیدار بین بالا و پایین جدول است. همانطور که سرخ پوشان در صدر قرار دارند، پیکان در قعر جدول هست و یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر می‌باشد. شاگردان ویسی حتی در صورت پیروزی در این بازی باز هم از جمع دو تیم پایین جدول جدا نخواهند شد.

تراکتور نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس است که امروز به میدان می‌رود. سرخ پوشان که بعد از پرسپولیس و سپاهان در رده سوم جدول هستند، فاصله ۱۰ امتیازی با سرخ پوشان دارند. این تیم رقابت نزدیکی با سپاهان، استقلال، فولاد و شهرخودرو بر سر تصاحب رده دوم جدول و کسب سهمیه آسیا دارد و برای همین آنها روی امتیازات این بازی خانگی حسابی ویژه باز کرده‌اند.

شهرخودرو دیگر تیم مدعی برای گرفتن سهمیه آسیا است که این تیم هم امروز در خانه به میدان می‌رود. شاگردان سرآسیابی در مشهد میزبان ذوب آهنی هستند که باز هم دستخوش تغییراتی در کادر فنی شده است.

ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و می‌تواند بنا به نتیجه بازی خودش و دیگر نتایج این هفته با نوسانات زیادی مواجه باشد. ذوب آهنی‌ها می‌توانند تا رده دوازدهم سقوط کرده یا تا رده نهم صعود کنند. شهرخودرو هم می‌تواند در بهترین حالت ممکن در پایان این هفته به رده دوم جدول صعود کند.

در دیگر دیدارهای امروز صنعت نفت که با ۳۳ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و نیم نگاهی به رده‌های بالاتر دارد در خانه میزبان پارس جنوبی است و شاهین بوشهر که یکی از دو تیم پایین جدولی است در خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

برنامه دیدارهای روز اول از هفته بیست و دوم لیگ برتر؛

یکشنبه ۸ تیرماه

* تراکتور تبریز – نساجی مازندران
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: محمدجواد مداح – امیرمحمد داودزاده – حسین زیاری ناظر: محمد رضا فلاح

* شهرخودرو مشهد ذوب آهن اصفهان
داور: رضا کرمانشاهی کمک‌ها: حسن انتظاری – احد سلطانی – علی بای ناظر: علیرضا یزدانی

* صنعت نفت آبادان پارس جنوبی جم
داور: مرتضی منصوریان کمک‌ها: قهرمان نجفی – یعقوب سخندان – میثم حیدری ناظر: ابوطالب طاهریان

* شاهین شهرداری بوشهر نفت مسجد سلیمان
داور: حسن اکرمی کمک‌ها: فرهاد مروجی – میلاد قاسمی دماوندی – محمدرضا تارخ ناظر: یدالله جهانبازی

* پیکان تهران پرسپولیس
داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک‌ها: محمدرضا منصوری – علیرضا مرادی – پیمان فرخی مهر ناظر: فریدون اصفهانیان کد خبر

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.