تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 18886

آبفا استان اصفهان به مسئولیت اجتماعی خود در ایام کرونا عمل کرد

آبفا استان اصفهان به مسئولیت اجتماعی خود در ایام کرونا عمل کرد

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: مجموعه ی شرکت در ایام قرنطینه، ایثارگرانه و به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم بود، به طوری که در ایام نوروز هیچ گونه قطعی آب یا افت فشار نداشتیم. مهندس هاشم امینی، شیوع بیماری کرونا را در افزایش مصرف آب شرب

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: مجموعه ی شرکت در ایام قرنطینه، ایثارگرانه و به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم بود، به طوری که در ایام نوروز هیچ گونه قطعی آب یا افت فشار نداشتیم.

مهندس هاشم امینی، شیوع بیماری کرونا را در افزایش مصرف آب شرب و بهداشت مؤثر دانست و گفت:با شروع فصل گرم و شیوع بیماری کرونا مصرف آب شرب و بهداشت با افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی همراه شده است که با توجه به محدودیت منابع آبی و تأسیسات آبرسانی از زاینده رود، لازم است شهروندان با پایبندی به مسئولیت اجتماعی و مصرف بهینه آب در حفظ این کالای باارزش بکوشند.

وی با اشاره به ضرورت تأمین نیاز به مواد ضدعفونی کننده در اواخر اسفندماه گفت: در مدت دو شبانه روز، واحد تولید آب ژاول برای تأمین نیاز شهروندان به مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دایر شد و روزانه هفت هزار لیتر آب ژاول با خلوص یک درصد تولید و عرضه شد.

امینی یکی از مهمترین بخش خدمات به مشترکین را عدم مراجعه حضوری به شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دانست و بیان داشت: ۲۳ خدمت در سامانه ۱۵۲۲ به صورت غیر حضوری و شبانه روزی، به مشترکان خدمت رسانی می کند که این امر خود در ایام کرونا و در کل خدمات دولت الکترونیک، نقطه عطفی در شرکت محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به افزایش درگاه‌های دفاتر پیشخوان به ۱۱۰ دفتر در سطح استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته با حذف قبوض کاغذی و ایجاد سامانه پیامکی اعلام قبوض، در راستای حفظ محیط زیست و توسعه دولت الکترونیک کوشیدیم.

امینی افزود: آبفا استان اصفهان در صنعت پژوهش و تحقیقات جایگاه ویژه ای دارد و توانسته رتبه اول ارتباط با صنعت را کسب کند، همچنین تا کنون دو هم‌نت در دانشگاه صنعتی با همکاری کانون ملی نخبگان استان برگزار کرده‌ایم و اولین واحد تله متری فاضلاب در کشور با همکاری دانشگاه صنعتی افتتاح شده،  که در کیفیت آب استان تاثیر بسزایی داشته است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص مصرف آب صنایع استان، خاطرنشان ساخت: صنایع بزرگی چون فولاد مبارکه، ذوب آهن، نیروگاه یا پالایشگاه اصفهان از پساب برای تأمین آب واحد خود استفاده می‌کنند و به جای استفاده از آب تازه، فاضلاب شهرهای مبارکه، کرکوند، زیبا شهر، دیزیچه، زرین شهر، چمگردان، زاینده رود، سده لنجان، ورنامخواست، شاهین شهر، درچه، نجف آباد، فولادشهر را خریداری می‌کنند.

 رییس هیات مدیره شرکت آبفا استان اصفهان در خصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب عنوان کرد: رویکرد آبفا استان اصفهان در خصوص فرهنگسازی مصرف بهینه آب تمام ۳۶۵ روز سال است و این امر فقط مختص هفته صرفه جویی نیست و برای نمونه برنامه رادیویی جاری حیات شش سال متوالی در ایام هفته آموزش های لازم را به مردم می دهد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.