تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر : 18928

توزیع ۸۵ بسته معیشتی بین نیازمندان اصفهان

توزیع ۸۵ بسته معیشتی بین نیازمندان اصفهان

به همت خیران شرکت گاز استان اصفهان ۸۵ بسته معیشتی بیننیازمندان شهرستان اصفهان به مناسبت دهه مبارک کرامت توزیع شد. به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اعلام این مطلب، گفت: در شرایط سخت اقتصادی کنونی که با انتشار ویروس کرونا مضاعف شده است همه مردم  باید با وفاق و همدلی در

Print Friendly, PDF & Email


به همت خیران شرکت گاز استان اصفهان ۸۵ بسته معیشتی بیننیازمندان شهرستان اصفهان به مناسبت دهه مبارک کرامت توزیع شد.

به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اعلام این مطلب، گفت: در شرایط سخت اقتصادی کنونی که با انتشار ویروس کرونا مضاعف شده است همه مردم  باید با وفاق و همدلی در کنار هم مشکلات را رفع نمایند.

مهندس علوی، تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل؛ برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، حبوبات، چای، پنیر، تن ماهی و بسته فرهنگی است که  با رعایت شئونات اخلاقی به دست نیازمندان رسیده است.

وی، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی نیز در پیام اوایل سالجاری بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده ناشی از انتشار ویروس کرونا در کشور تاکید کردند.افزود: رزمایش کمک‌های مومنانه روح همدلی در جامعه را ثابت می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه مساعدت به نیازمندان در سیره ائمه اطهار(ع) از منزلت خاصی برخوردار بود گفت: لزوم اجرای مطلوب کمک مومنانه می‌تواند به برقراری عدالت در جامعه کمک و با شرکت در آن می توان روح همدلی و نوع دوستی خود را برای کمک به نیازمندان و هموطنان خویش بیش از پیش ثابت کرد.

در پایان، مدیرعامل شرکت، از روابط عمومی، حراست، خدمات رفاهی و پایگاه مقاومت بسیج این شرکت بعنوان متولی این جهاد الهی تقدیر و تشکر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.