تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 18938

سارق مامور نما کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت دستگیر شد

سارق مامور نما کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت دستگیر شد

 جانشین انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری سارق مامور نما کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:،سرهنگ”حجت فرهادی”در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از شکایت خانمی مبنی بر سرقت طلاهایش توسط فردی که خود را مامور یکی از ادارات معرفی کرده بود ، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

Print Friendly, PDF & Email

 جانشین انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری سارق مامور نما کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:،سرهنگ”حجت فرهادی”در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از شکایت خانمی مبنی بر سرقت طلاهایش توسط فردی که خود را مامور یکی از ادارات معرفی کرده بود ، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد سارق درب منزل این خانم مراجعه و با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارت او را فریب داده و پس از اینکه درب منزل باز می شود بلافاصله با تهدید سلاح سرد طلاهای او را سرقت می کند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیز پس از انجام تحقیقات و کارهای تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت این سارق مامورنما را که در استخدام هیچ اداره ای نبود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ فرهادی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم طلاهای سرقت شده از شاکی هکه شامل ۶ حلقه النگو، ۲ گردنبند و یک انگشتر بود کشف و تحویل مالباخته شد.

جانشین انتظامی شهرستان برخوار در پایان از تمامی شهروندان خواست، در صورت مراجعه ماموران نیروی انتظامی یا سایر ادارات، از آن ها برگ ماموریت و کارت شناسایی بخواهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن امتناع از باز کردن درب منزل در اسرع وقت با سامانه ۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.