تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 19011

استاندار: استفاده از ماسک،خودکار و استامپ شخصی دربانکها ضروری است

استاندار: استفاده از ماسک،خودکار و استامپ شخصی دربانکها ضروری است

استاندار اصفهان گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، خودکار و استامپ شخصی و جلوگیری از تجمعات در شعب بانک‌های استان ضروریست. به گزارش  دنیای اسرار، عباس رضایی روز شنبه در جمع مدیران بانک‌های استان در سالن اجتماعات استانداری افزود: پرسنل و ارباب رجوع از فردا ۱۵ تیرماه نباید بدون ماسک وارد بانک‌ها و

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، خودکار و استامپ شخصی و جلوگیری از تجمعات در شعب بانک‌های استان ضروریست.

به گزارش  دنیای اسرار، عباس رضایی روز شنبه در جمع مدیران بانک‌های استان در سالن اجتماعات استانداری افزود: پرسنل و ارباب رجوع از فردا ۱۵ تیرماه نباید بدون ماسک وارد بانک‌ها و ادارات و اماکن سرپوشیده شوند.
وی با اشاره به اینکه ضمن ارایه خدمت به مردم پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه در بانک‌ها اعمال شود، تصریح کرد: پرسنل بانک‌ها اجازه بی احترامی به مردم را ندارند و تنها با تذکر دادن مردم را به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تشویق کنند.
استاندار اصفهان، کم تحرکی را در ابتلا به کرونا موثر دانست و اظهار کرد: نوع کار بانک پر استرس است و استرس یکی از زمینه‌های مثبت شدن کرونا ویروس است.
رضایی تاکید کرد: مراجعه کنندگان به بانک‌ها از خودکار شخصی و استامپ و ماسک استفاده کنند همچنین باید تمهیدات زندگی با کرونا در ادارات اندیشیده شود.
استاندار اصفهان گفت: امروز شرایط خاصی در کشور حکم فرماست و به دلیل شرایط اقتصادی تاب آوری مردم کاهش یافته است و نمی‌توان تمام سیاست‌ها را یک جا انجام داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.