تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 19254

مدیریت غیر حضوری مشترکین از طریق پنل کاربری ۲۰۲۰

مدیریت غیر حضوری مشترکین از طریق پنل کاربری ۲۰۲۰

مشترکین و متقاضیان سرویس ADSL مخابرات منطقه اصفهان میتوانند با مراجعه به سایت adsl.tci.ir به صورت غیر حضوری پنل سرویس خود را مدیریت کنند. به گزارش  دنیای اسرار، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی در خصوص نحوه استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات اظهار کرد : با توجه به استفاده ی روزافزون از سامانه های غیر

Print Friendly, PDF & Email


مشترکین و متقاضیان سرویس ADSL مخابرات منطقه اصفهان میتوانند با مراجعه به سایت adsl.tci.ir به صورت غیر حضوری پنل سرویس خود را مدیریت کنند.

به گزارش  دنیای اسرار، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی در خصوص نحوه استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات اظهار کرد : با توجه به استفاده ی روزافزون از سامانه های غیر حضوری ، مخابرات منطقه ی اصفهان نیز اقدام به راه اندازی سامانه ی adsl.tci.ir نموده که مشترکین ومتقاضیان عزیز می توانند با داشتن نام کاربری و پسورد ( username &password ) به این سامانه دسترسی داشته و وپنل خود را مدیریت نمایند .

وی بیان داشت : نام کاربری ( username ) بصورت شماره تلفن مشترکین با کد شهرستان بدون صفر میباشد.

این کارشناس مسئول مخابرات افزود : پسورد ورود به سایت کاربری نیز برای مشترکین بصورت پیامک ارسال شده که اگر مشترکی آن را فراموش کرده باشد با کلیک برروی قسمت فراموشی رمز ،سیستم پیامک مجددی برای ایشان ارسال می کند که حاوی رمز عبور ( password ) خواهد بود و بدین صورت مشترک میتواند وارد پنل پشتیبانی خود شده و مشکل را سریعاً حل کند.

تمیزی در پایان خاطرنشان کرد : تصور این مطلب که شارژ در پایان هر ماه انجام میشود اشتباه بوده وتاریخ شارژ همان تاریخ ثبت نام سرویس خواهد بود فلذا مشترکین از پنل پشتیبانی خود تاریخ وضعیت اینترنت که همان تاریخ شارژ مجدد می باشد را باید مد نظر قرار دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.