تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر : 19541

افزایش چشمگیروکم سابقه مصرف برق

افزایش چشمگیروکم سابقه مصرف برق

به گزارش دنیای اسرار:سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان ضمن تشکر از همراهی مردم بزرگوار استان اصفهان در راستای رعایت الگوی مصرف برق اعلام نمود: با توجه به افزایش مستمر دما و پایداری هوای گرم در کشور ، مصرف برق به گونه ای چشمگیر و کم سابقه طی روزهای اخیر افزایش یافته .امیر رمضانی افزود:

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان ضمن تشکر از همراهی مردم بزرگوار استان اصفهان در راستای رعایت الگوی مصرف برق اعلام نمود: با توجه به افزایش مستمر دما و پایداری هوای گرم در کشور ، مصرف برق به گونه ای چشمگیر و کم سابقه طی روزهای اخیر افزایش یافته .
امیر رمضانی افزود: بی تردید در چنین شرایطی برای تأمین برق پایدار بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم. از این رو از آحاد مردم عزیز استان در بخش های مختلف خانگی ، تجاری ، تولیدی ، صنعتی و کشاورزی تقاضا داریم تا با کاهش و مدیریت مصرف برق فقط به میزان ۱۰% به ویژه در ساعات اوج بار ( ۱۲-۱۷ ) کارکنان صنعت برق را در ارائه هرچه بهتر خدمات و تامین برق پایدار یاری نمایند.
به این منظور رعایت نکات ساده مدیریت مصرفی مانند تنظیم کولرهای گازی روی دمای ۲۴ درجه و استفاده از دور کندکولرهای آبی در ساعت های گرم روز موثرخواهد بود.
عدم استفاده از وسایل پرمصرف مانند ماشینهای لباسشویی و ظرفشویی ،اتو و جاروبرقی در ساعات پیک شبکه نیز از دیگر راهکارهای کاهش مصرف برق به شمار می رود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.