تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر : 19808

اهمیت جلب مشارکت مردمی در ساماندهی مشاغل شهری

اهمیت جلب مشارکت مردمی در ساماندهی مشاغل شهری

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌‌های کشاورزی شهرداری اصفهان: به دنبال ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار شهرداری با قیمتی کم‌تر هستیم. مجید مجیری در نشست مجازی امروز خود گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با کمک بهره برداران کوثر و با همراهی پایگاه بسیج، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی،

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌‌های کشاورزی شهرداری اصفهان: به دنبال ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار شهرداری با قیمتی کم‌تر هستیم.

مجید مجیری در نشست مجازی امروز خود گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با کمک بهره برداران کوثر و با همراهی پایگاه بسیج، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه در موضوع ساماندهی مشاغل شهری نمی‌توان سلبی عمل کرد و باید این هدف با جلب مشارکت محقق شود گفت: نخستین ماموریت این سازمان، ساماندهی مشاغل می‌باشد که از ۱۲۰ هزار واحد صنفی شهر، تنها تعدادی از آن‌ها باید ساماندهی شود.
مجیری گفت: با انجام تست کرونا از کارکنان این سازمان، ابتلای ۱۵ نفر از پرسنل به این بیماری تشخیص داده شد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه به دنبال تهیه بار به‌ صورت مستقیم و عرضه با قیمتی کم‌تر به مردم هستیم، گفت: برای عملیاتی کردن این طرح، در مناطق ۷ و ۱۰ شهرداری، برنامه‌ریزی صورت گرفته است.
وی افزود: به مرور زمان در سایر مناطق نیز اجرا خواهد شد.
مجیری تصریح کرد: احداث مجتمع صنفی موتور سیکلت و دوچرخه با هدف رفع سد معبر واحدهای صنفی مربوطه در خیابان‌های سروش، لاله و زینبیه دغدغه مدیران شهری است.
وی افزود: هدف ما این است که مردم در این خیابان‌ها تردد راحت‌تری داشته باشند.
مدیرعامل سازمانساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به فضای محدود بازار سپاهان‌شهر و همچنین میزان استقبال بالای شهروندان از این فروشگاه، گفت: زمینی به وسعت دو هزار متر مربع در مجاورت این فروشگاه با همکاری شهرداری منطقه ۵ تملک شد که تا یک‌ ماه آینده، مناقصه و عملیات احداث آن، اجرا خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.