تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 20340

آغاز نوسازی ایستگاه‌های تاکسی اصفهان با معیار گردشگری

آغاز نوسازی ایستگاه‌های تاکسی اصفهان با معیار گردشگری

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آغاز نوسازی ایستگاه‌های تاکسی شهر خبر داد و گفت: این ایستگاه‌های جدید با معیار گردشگری شهر اصفهان طراحی شده است. به گزارش دنیای اسرار:هادی منوچهری با بیان اینکه در طرح نوسازی ایستگاه‌های تاکسی به ایجاد برای رانندگان توجه ویژه‌ای شده است، اظهار کرد: هدف از

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آغاز نوسازی ایستگاه‌های تاکسی شهر خبر داد و گفت: این ایستگاه‌های جدید با معیار گردشگری شهر اصفهان طراحی شده است.

به گزارش دنیای اسرار:هادی منوچهری با بیان اینکه در طرح نوسازی ایستگاه‌های تاکسی به ایجاد برای رانندگان توجه ویژه‌ای شده است، اظهار کرد: هدف از احداث این سایبان‌ها رفاه هر چه بیشتر رانندگان و همچنین زیبایی بصری ایستگاه‌های تاکسی است.
وی افزود: طراحی ویژه برای نصب ایستگاه‌های جدید با معیار گردشگری شهر اصفهان در دست اقدام است و به زودی اجرا خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اصلاح تعدادی از ایستگاه‌های خطوط تاکسی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایستگاه میدان امام ،احمدآباد  با هدف زیبایی بصری و کاهش مسائل ترافیکی، اصلاح هندسی شده است
وی با اشاره به نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر گفت: واگذاری تاکسی‌های جدید با حمایت شهرداری و شورای شهر اصفهان و با ارائه تسهیلات وام برای هر تاکسی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان (با سود چهار درصد) انجام می‌شود.
منوچهری تاکید کرد: تلاش تاکسیرانی نوسازی یک هزار تاکسی فرسوده شهر است البته تاکسی‌های جدید از نوع پژو ۴۰۵ بوده و قیمت مصوب آن از سوی ایران خودرو حدود ۹۱ میلیون تومان اعلام شده است.
وی اظهار کرد: طی چند ماهه آینده ۷۰ درصد ناوگان تاکسیرانی شهر مجهز به نرم‌افزار پرداخت الکترونیکی کرایه «اصکیف» خواهد شد تا شاهد جمع‌آوری پول خرد در تاکسی‌های شهر باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از سامانه هوشمند پرداخت کرایه تاکسی توسط بخش خصوصی پشتیبانی نرم افزاری می‌شود، افزود: مهم‌ترین هدف استفاده از بارکد خوان در تاکسی‌های شهر افزایش ضریب ایمنی و امنیت با جلوگیری از برخورد فیزیکی برای تبادل اسکناس به ویژه در شرایط کرونایی فعلی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.