تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر : 20497

کمک ۲۰ میلیاردی مدیریت شهری به پلیس راهور، اتفاق خاصی در شهر رقم نزده است

کمک ۲۰ میلیاردی مدیریت شهری به پلیس راهور، اتفاق خاصی در شهر رقم نزده است

نصر اصفهانی: کمک ۲۰ میلیاردی مدیریت شهری به پلیس راهور، اتفاق خاصی در شهر رقم نزده استخاصی در شهر رقم نزده است رئیس شورای اسلامی شهر گفت: زمینی در منطقه ۱۳ هست که در اختیار شهرداری بوده و تصمیمات متعددی برای آن اخذ شده است، با تعاونی ذوب آهن مباحثی مطرح شده و یکصدهزار مترمربع زیربنا

Print Friendly, PDF & Email

نصر اصفهانی:

کمک ۲۰ میلیاردی مدیریت شهری به پلیس راهور، اتفاق خاصی در شهر رقم نزده استخاصی در شهر رقم نزده است

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: زمینی در منطقه ۱۳ هست که در اختیار شهرداری بوده و تصمیمات متعددی برای آن اخذ شده است، با تعاونی ذوب آهن مباحثی مطرح شده و یکصدهزار مترمربع زیربنا برای آن درنظر گرفته شده که تعرضی به فضای سبز هم شده است و باید برای این موضوع به شورای شهر پاسخی ظرف مدت یک هفته داده شود.

به گزارش دنیای اسرار، علیرضا نصر اصفهانی  در یکصد و سی و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهادت بهترین جایگاهی است که فرد به آن می رسد و دستمزد آن فردوس است، اظهار داشت: ما باید در ماه محرم بیاندیشیم و فهم و درک درستی از اهداف امام حسین(ع) داشته باشیم و اگر دنبال شفاعت امام حسین(ع) هستیم باید که جا پای آن عزیز قرار دهیم و منش و روش ایشان را سر لوحه خود قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: باید متخلق شدن اخلاق، ایثار، وقت گذاری برای حل مشکلات مردم و زهد و تقوا را در پیشه خود قرار دهیم.

نصر اصفهانی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله شب پیش از عاشورا یاران خود را جمع می کند و با بانگ بلند اعلام میکند هرکس حق الناسی دارد صحنه کربلا را ترک و برود و حق الناس بپردازد . حق الله را خدا می‌بخشد اما حق الناس را نمی بخشد، افزود: چه حق مادی و حیثیتی مردم نباید ضایع شود و همه این ها به گردن مسئولان است و امیدوارم توجه کنند که حق الناس اینقدر مهم است که امام حسین(ع)  اینگونه به آن توجه می کند.

وی ادامه داد: هفته دولت را تبریک و یاد و خاطره شهدای دولت به خصوص باهنر و رجایی را گرامی می دارم، در این شرایط سخت و دشوار امیدواریم همه کارکنان دولت بتوانند در کار مردم گره گشایی کنند، با یک برخورد خوب و تعامل سازنده در این شرایط می توانیم از مردم دلجویی کنیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: انشاالله خلق و خوی خوب، تکریم ارباب رجوع باید ساری و جاری باشد و باید مردم را ولی نعمت خود بدانیم. از مردم باید به گرمی استقبال و بدرقه کرد.

نصر اصفهانی اضافه کرد: روز پزشک را گرامی میداریم و به روح بلند همه پزشکان حوزه سلامت درود می‌فرستیم. همه پزشکان و پرستاران این روز را تبریک عرض می کنم و آرزوی توفیق و سربلندی دارم. پاسداشت و نکوداشت این عزیزان این است که رنج آنها را کمتر کنیم. 

وی گفت: امسال شهرداری به سوی اجرایی شدن ماده ۱۰۸ گام برداشت و تفاهم نامه ای با نیروی انتظامی امضا شد و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان کمک به پلیس راهور شد، پس ما باید رصد کنیم که با این کمک چه تفاوت هایی رخ داد، متاسفانه در سایه این کمک و تفاهم اتفاق خاصی را در این شهر شاهد نیستیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امیدوار بودیم پلیس پررنگ تر ظاهر می شد و تسهیلات رفت و آمد را باید شاهد باشیم که نبودیم و از همینجا از فرمانده انتظامی استان و فرمانده راهور می‌خواهم ورود جدی کنند چراکه مردم از ما مطالبه می کنند و باید بتوانیم پاسخگو باشیم.

نصر اصفهانی ادامه داد: در خصوص دفاتر پیشخوان جلساتی که داشتیم خواسته ای مبنی بر افزایش سرعت پاسخگویی ها بود و حمایت از آنها به این شرط مطرح شد همچنین تلاش برای کاهش زمان بازدید ها باید در دستور باشد که شرایط برای مردم هموار شود که متاسفانه این موضوع هنوز رخ نداده است.

وی گفت: زمینی در منطقه ۱۳ هست که ۱۳ سال است که در اختیار شهرداری بوده و تصمیمات متعددی برای آن اخذ شده است و بنا به دلایل و محدودیت ها اینکار انجام نشده است، با تعاونی ذوب آهن مباحثی مطرح شده و یکصدهزار زیربنا برای آن درنظر گرفته شده که تعرضی به فضای سبز هم شده است و باید برای آن به شورای شهر پاسخی ظرف مدت یک هفته داده و گزارش در این زمینه ارائه شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.