تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 20635

‍ دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان

‍ دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ با حضور در ستاد نیروی انتظامی استان با فرمانده و جمعی از پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد . به گزارش  دنیای اسرار،ناصر مشایخی در این دیدار ضمن تقدیر از مدیریت مدبرانه فرماندهی انتظامی استان سردار محمد رضا میر حیدری ، برقراری نظم و امنیت

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ با حضور در ستاد نیروی انتظامی استان با فرمانده و جمعی از پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش  دنیای اسرار،ناصر مشایخی در این دیدار ضمن تقدیر از مدیریت مدبرانه فرماندهی انتظامی استان سردار محمد رضا میر حیدری ، برقراری نظم و امنیت در تمامی سطوح جامعه را مدیون تلاش نیروهای زحمتکش انتظامی دانست .

 سرپرست مخابرات منطقه اصفهان ازحافظان امنیت عمومی به عنوان طلایه داران جبهه ی عدالت یاد نمود و نیروی انتظامی را از بازوان قوی انقلاب در حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلابی و اسلامی دانست.

 در ادامه این دیدار سردار محمدرضا میر حیدری فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان نیز با قدردانی از زحمات مجموعه مخابرات منطقه اصفهان از تلاش های این مجموعه در ایجاد تامین زیرساخت های ارتباطی و ارتباطات اختصاصی استان تشکر و قدردانی نمود .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.