تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 20665

بازدید استاندار اصفهان از پروژه جدید زندان کاشان

بازدید استاندار اصفهان از پروژه جدید زندان کاشان

به گزارش  دنیای اسرار:دکترعباس رضایی استاندار اصفهان،در سفر به شهرستان کاشان از زندان در دست احداث این شهر بازدید کرد.در این بازدید که حبیبی رییس کل دادگستری استان،اصفهانی دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولین استان وشهرستان حضور داشتند،گزارشی از روند ساخت این زندان ارائه و پیرامون کمبودها و نیازهای این مجموعه بحث و بررسی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش  دنیای اسرار:دکترعباس رضایی استاندار اصفهان،در سفر به شهرستان کاشان از زندان در دست احداث این شهر بازدید کرد.
در این بازدید که حبیبی رییس کل دادگستری استان،اصفهانی دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولین استان وشهرستان حضور داشتند،گزارشی از روند ساخت این زندان ارائه و پیرامون کمبودها و نیازهای این مجموعه بحث و بررسی شد.
مدیرکل زندان های استان اصفهان ،در این بازدید اظهار کرد: زندان جدید شهرستان کاشان با ظرفیت ۷۵۰ نفر ه از سال ۸۸ آغاز گردیده است.
وی ادامه داد: این پروژه تا کنون بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال بازیر بنای ۱۲۵۰۰ مترمربع زیر بنا و با پیشرفت ۹۵ درصد همراه بوده اما بدلیل برخی نیازها و‌کمبودها و نواقص هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.
مدیر کل زندان های استان در ادامه بااشاره به محدود بودن فضای خوابگاهها در زندان فعلی شهرستان خواستار توجه جدی مسئولین استانی و شهرستانی جهت رفع مشکلات،اتمام و اجرای انشعابات این پروژه گردید.
دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان نیز در این بازدید ضمن استماع گزارش و بیان مشکلات در خصوص روند اتمام ساخت پروژه زندان دستورات لازم را برای برطرف کردن هرچه سریعتر آنها صادر نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.