تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 20697

خرید ششم پرسپولیس منتظر جدایی علیپور

خرید ششم پرسپولیس منتظر جدایی علیپور

باشگاه پرسپولیس مذاکره با یک مهاجم داخلی دیگر را برای پیوستن به این تیم آغاز کرد. به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس همچنان نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر علی علیپور برای تمدید قرارداد وی مقاومت دارند و حاضر نیستند نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان به مهاجم خود پرداخت کنند. علیپور

Print Friendly, PDF & Email

باشگاه پرسپولیس مذاکره با یک مهاجم داخلی دیگر را برای پیوستن به این تیم آغاز کرد.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس همچنان نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر علی علیپور برای تمدید قرارداد وی مقاومت دارند و حاضر نیستند نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان به مهاجم خود پرداخت کنند.

علیپور که قبل از نشستن پای میز مذاکره با مسئولان سرخپوشان پایتخت توافقات مالی لازم را با باشگاه ماریتیمو پرتغال داشت برای ادامه حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیشنهاد مالی بالاتری را نسبت به باشگاه اروپایی خواهان خود ارائه کرد که با مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

یحیی گل محمدی نیز دیگر اصراری به ماندن علیپور با قیمت نجومی پیشنهادی اش ندارد. از این رو اسم جدیدی را به مسئولان باشگاه برای خرید مهاجم داده است تا باشگاه پرسپولیس روی او تمرکز کند.

مهاجم جدید سرخپوشان پایتخت قرار است فردا مذاکرات خود را با این باشگاه نهایی کند تا بلافاصله از سوی مهدی رسول پناه معرفی شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.