تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 20820

بازدید مدیر عامل از کارگاه ماسک زنی شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان

بازدید مدیر عامل از کارگاه ماسک زنی شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان

به گزارش  دنیای اسرار:، مدیرعامل، مدیر هماهنگی و توسعه سرمایه‌های انسانی این شرکت و هیئت همراه از کارگاه ماسک زنی شرکت تعاونی مصرف کارکنان واقع در شهرک‌ شهید محمد منتظری بازدید کردند. طی این بازدید رئیس هیئت‌مدیره شرکت تعاونی مصرف شرکت پالایش نفت اصفهان ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شرکت پالایش نفت اصفهان؛ گفت: شرکت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  دنیای اسرار:، مدیرعامل، مدیر هماهنگی و توسعه سرمایه‌های انسانی این شرکت و هیئت همراه از کارگاه ماسک زنی شرکت تعاونی مصرف کارکنان واقع در شهرک‌ شهید محمد منتظری بازدید کردند.

طی این بازدید رئیس هیئت‌مدیره شرکت تعاونی مصرف شرکت پالایش نفت اصفهان ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شرکت پالایش نفت اصفهان؛ گفت: شرکت تعاونی در همه حال به دنبال خدمت‌رسانی به کارکنان و اعضای این شرکت و همچنین هم‌وطنان عزیز است و امیدواریم با راه‌اندازی خط تولید ماسک جراحی از سوی این شرکت گام مؤثری در راستای حفظ سلامت هم استانی‌های عزیز برداشته شود.

ابراهیم کاویانی پور افزود: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی یکی از اهداف متعالی این شرکت است و امید است این اقدام کمک شایانی به حوزه بهداشت و سلامت استان نماید و با پیگیری‌های صورت گرفته انشا الله خط تمام‌خودکار تولید ماسک‌های جراحی به‌زودی تکمیل خواهد شد.

 همچنین بر اساس گفته‌های مصطفی ماه‌پیشانیان مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان این کارگاه در حال حاضر روزانه ۵۰۰۰ ماسک  تولید و به بازار مصرف ارسال می‌نماید.

گفتنی است، ماسک‌های یادشده سه لایه و دارای مجوزهای مورد تائید سازمان غذا و دارو هست. این خط تولید توانایی تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک برای فروش به سازمان‌های متقاضی و حتی توزیع میان مردم مناطق محروم، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داراست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.