تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 20865

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در بخش بن رود

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در بخش بن رود

با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در بخش بن رود فرماندار اصفهان عنوان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی، اولویت اصلی شهرستان است. به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در حاشیه مراسم کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در بخش بن

Print Friendly, PDF & Email
با حضور فرماندار اصفهان صورت پذیرفت، کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در بخش بن رود فرماندار اصفهان عنوان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی، اولویت اصلی شهرستان است.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در حاشیه مراسم کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در بخش بن رود، با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی، اولویت اصلی شهرستان است، اظهار داشت: علیرغم تنگناها و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشور ما، توانسته ایم با استفاده از منابع مالی مختلف بالاخص منابع دهیاری ها، بسیاری از پروژه های نیمه تمام روستایی را به اتمام برسانیم. فرماندار اصفهان افزود: تاکنون، با همکاری دستگاه های مختلف، گام های مؤثری در جهت پیشرفت بخش بن رود برداشته شده که شایسته تقدیر است و این روند همچنان باید با جدیت ادامه یابد تا در آینده شاهد تحولات چشمگیری در این منطقه باشیم. سیستانی با اشاره به ظرفیت های خوب گردشگری در بخش بن رود، تصریح کرد: باتوجه به کاهش بارش ها و کم آبی، باید درصدد ایجاد مشاغل جایگزین برای کشاورزی بوده و استفاده از ظرفیت خوب گردشگری و تقویت آن بهترین روش جایگزین در این خصوص است. گفتنی است، صبح امروز (شنبه)، در آیینی با حضور سیستانی فرماندار اصفهان، مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین بخش، ۱۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بخش بن رود، کلنگ زنی و افتتاح شد. احداث ساختمان دهیاری و آسفالت کوچه ابوسعید روستای ابوالخیر با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، پارک کودک روستای طهمورثات با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، اجرای معابر و پارک کودک و خانواده روستای جندان با اعتباری ۹میلیارد ریال، احداث بلوار ورودی و خانه ورزش روستای کفرود با اعتبار ۹میلیارد ریال، احداث پارک کودک و ساختمان دهیاری روستای بزم با اعتبار ۱۰میلیارد ریال، پارک فدک و ساختمان دهیاری روستای فارفان با اعتبار ۱۳میلیارد ریال، بلوار ورودی روستای باقرآباد با اعتبار ۴میلیارد ریال، احداث ساختمان دهیاری و بلوار ورودی روستای هاشم آباد با اعتبار ۹میلیارد ریال، احداث پارک ساحلی و پارک کودک روستای قورتان با اعتبار ۵ میلیارد ریال و اجرای آسفالت خیابان امام حسین (ع) روستای بلان با اعتبار ۴میلیارد ریال، ازجمله طرح هایی بود که در بخش بن رود افتتاح و به بهره برداری رسید.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.