تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 20927

مانور مشترک یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان امروز برگزار شد.

مانور مشترک یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان امروز برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان از برگزاری مانور مشترک یگانهای حفاظت اراضی استان با هدف ناامن‌سازی محیط برای زمین‌خواران خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، صبح امروز مانور مشترک حافظان اراضی توسط یگان های حفاظت اراضی “اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل محیط زیست و نمایندگی آستان قدس

Print Friendly, PDF & Email


فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان از برگزاری مانور مشترک یگانهای حفاظت اراضی استان با هدف ناامن‌سازی محیط برای زمین‌خواران خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، صبح امروز مانور مشترک حافظان اراضی توسط یگان های حفاظت اراضی “اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل محیط زیست و نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان” در جهت صیانت اراضی بیت المال با محوریت یگان حفاظت اراضی ملی و به فرماندهی “سرهنگ امیرسعید باقری” برگزار شد.

سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اصفهان در گفتگو با کارشناس خبر هدف از برگزاری این مانور را ناامن سازی محیط برای متصرفین، متعرضین، زمین خواران، قانون‌شکنان و افراد سودجو و فرصت‌طلب دانست و تصریح کرد؛ با همکاری و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی امیدواریم بتوانیم در حفاظت از عرصه‌های ملی و دولتی گام‌های مؤثری برداریم.

وی با بیان اینکه این مانور بمنظور حفظ و حراست از انفال و حقوق بیت المال انجام پذیرفته است عنوان کرد؛ ۱۳ واحد عملیاتی خودرویی متشکل از یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی استان و به تعداد ۴۰ نفر نیروی عملیاتی جهت اجرای مانور مشترک به کار گرفته شده بود.

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی استان یادآور شد: شماره تلفن ۱۶۵۶ با هدف رسیدگی به گزارشات مردمی راه‌اندازی شده است لذا از عموم مردم درخواست می شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق تماس با این شماره به یگان حفاظت از اراضی ملی اطلاع دهند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.