تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 20955

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری خبر داد: لایروبی معابر قبل از شروع بارش ها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری خبر داد: لایروبی معابر قبل از شروع بارش ها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری از آمادگی و هماهنگی کامل مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آبگرفتگی در سطح شهر خبر داد.به گزارش دنیای اسرار: بهزاد حقانی، با بیان اینکه با آغاز فصل پاییز احتمال بارش های فصلی بسیار زیاد می گردد

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری از آمادگی و هماهنگی کامل مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آبگرفتگی در سطح شهر خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار: بهزاد حقانی، با بیان اینکه با آغاز فصل پاییز احتمال بارش های فصلی بسیار زیاد می گردد گفت: در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، لایروبی تمامی جوی های آب و سپتیک ها به صورت ویژه در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.
وی گفت شهرداری اصفهان دستورالعمل هایی را برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی در نظر گرفته و اجرایی نموده است و در تمامی مناطق قبل از شروع بارش‌های پاییزی نسبت به لایروبی کانال ها، جوی‌ها و سپتیک ها اقدام اجرایی صورت پذیرفته و این اقدام بصورت دائم ادامه خواهد داشت.
حقانی گفت: خوشبختانه با توجه به لایروبی مستمر صورت گرفته و اجرای اقدامات پیشگیرانه در چند سال اخیر آبگرفتگی گسترده ایی در سطح شهر اتفاق نیفتاده است و موارد جزئی به سرعت بر طرف شده است.
وی ادامه داد: آمادگی در سطح مناطق ۱۵ گانه و نیز نیروهای خدماتی و عملیاتی که در حوزه های اجرایی فعالیت می کنند، مورد بررسی قرار گرفته است و اقدامات لازم در سطح معابر و نقاط مختلف شهر اجرایی شده است.
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به طول مادی های شهر اصفهان گفت:در شهر اصفهان ۳۱۳ کیلومتر مادی وجود دارد که در کنار بیش از ۳۰۰ کیلومتر کانال دفع آبهای سطحی و همچنین وجود بیش از یکصد عدد سپتیک و ۵۰ هزار عدد چاه جذبی و رسوب گیر ولایروبی منظم و مداوم آنها؛ تاثیر بسزایی در جهت جلوگیری از آبگرفتگی گسترده در شهر دارد.
بهزاد حقانی اظهار کرد: در زمان بارش‌ها مسئولین مربوطه با حضور شبانه‌روزی در سطح شهر آمادگی کامل جهت ارائه خدمات لازم و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آب گرفتگی را دارند و شماره ۱۳۷ به عنوان شماره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان به ‌صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان است تا مشکلات خود اعم از آبگرفتگی احتمالی و سایر مشکلات مربوط به شهرداری را گزارش دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.