تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۲۵
کد خبر : 21051

آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان امروز در اصفهان برگزار شد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان امروز در اصفهان برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:آزمون های ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در هفت رشته مهندسی صبح و عصر دیروز در اصفهان همزمان با سراسرکشور برگزار شد.به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری قران مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: وزارت راه وشهرسازی در اجرای مواد ۱۱-۲۱-۲۶و۲۸ ایین

Print Friendly, PDF & Email


مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:آزمون های ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در هفت رشته مهندسی صبح و عصر دیروز در اصفهان همزمان با سراسرکشور برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری قران مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: وزارت راه وشهرسازی در اجرای مواد ۱۱-۲۱-۲۶و۲۸ ایین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری سازمان سنجش اموزش کشور، نسبت به برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان اقدام کرده است .
وی افزود: این ازمون در هفت رشته مهندسی معماری بخشهای (نظارت و اجرا)،عمران بخشهای(نظارت،محاسبات و اجرا)،تاسیسات مکانیکی(طراحی و نظارت)،تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)،شهرسازی ،نقشه برداری و ترافیک در پایه سه برای پروانه اشتغال به کار و کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی امروز و فردا به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور بر گزار می شود.
قاری قرآن خاطر نشان کرد:به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ،ازمون برای دو نوبت و دو روز برنام ه ریزی شده که ۸۰ درصد داوطلبان امروز و ۲۰درصد دیگر فردا شرکت می کنند.
وی افزود: استفاده از ماسک سه لایه ی معمولی (بدون فیلتر ) برای داوطلبان الزامی بوده و همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده یا پدالکلی جهت استفاده ی شخصی ، و نیز زیر انداز یا محفظه ی مناسب به منظور قرار دادن کتب وجزوات بر روی آن و عدم تماس با زمین به داوطابان توصیه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در این آزمون ۷۵ درصد داوطلبان ،آقایان و ۲۵درصد آن را خانم ها تشکیل داده اند. گفت :تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب ،در حوضه دانشگاه آزاداسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و ۷۰۰ نفر نیز در حوزه کاشان به رقابت پرداختند. که نتایج آزمون آنان در آذر ماه سال جاری اعلام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.