تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 21198

بهره برداری از گاز روستای مرغ

بهره برداری از گاز روستای مرغ

گاز روستای مرغ از توابع گلپایگان با حضور مسئولان به بهرهبرداری رسید. به گزارش دنیای اسرار:، مدیرعامل این شرکت، در آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای مرغ، از توابع شهرستان گلپایگان، گفت: پروژه گازرسانی به روستای مرغ با طول ۳ هزار و ۱۵۰ مترمربع شبکه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰

Print Friendly, PDF & Email

گاز روستای مرغ از توابع گلپایگان با حضور مسئولان به بهرهبرداری رسید.

به گزارش دنیای اسرار:، مدیرعامل این شرکت، در آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای مرغ، از توابع شهرستان گلپایگان، گفت: پروژه گازرسانی به روستای مرغ با طول ۳ هزار و ۱۵۰ مترمربع شبکه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و ۲۹ خانواده از نعمت گاز بهره مند شدند و به این ترتیب شهرستان گلپایگان در زمره شهرستان های سبز  قرار گرفت.

مهندس علوی، تصریح کرد:  گازرسانی به این روستا در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد و مقرر گردید تا انتهای سال به بهره برداری برسد، اما به دلیل این که گاز این روستا می بایست از خطوط انتقال استان مرکزی  انجام می گرفت، نیاز مند اخذ مجوزهای لازم بود که با پیگیری و تلاش مسئولین شهرستان گلپایگان و استان مرکزی، امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی، با بیان این که پرداخت به موقع بهای گاز مصرفی در پرداخت به موقع یارانه ها بسیار موثر است، افزود: در صورتی که گاز طبق الگوی مصرف باشد، علاوه بر افزایش درآمدهای ملی کشور به اقتصاد خانواده ها  در کاهش بهای مصرفی گاز و آلودگی هوا کمک شایانی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،با اشاره به اینکه، روستاهامولّد تولید محصولات کشاورزی و دامی هستند و گازرسانی به روستاها برای این شرکت ازاهمیت بالایی برخوردار است، افزود: تاکنون به یک هزار و ۱۰۰ روستای استان اصفهانگازرسانی انجام شده و حدود ۱۰۰ روستا نیز باقی مانده است که  تماما واجد شرایط نیستند.

مهندس علوی،  تصریح کرد: هر روستایی که بالای ۲۰ خانوار دارد مشمول گازرسانی است اما روستاهایی نیزهستند  مانند کلوسه  از توابع فریدونشهر که به دلیل صعب العبور بودن و سختی تردد و مباحث فنی و اقتصادی، امکان گازرسانی به آنها بسیار مشکل و نیازمند بررسی و تامین زیر ساخت های لازم  است.

وی، خاطر نشان کرد:  در حال حاضر تمامی شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر استمرار گاز در سطح استان، گفت: هرگز قطعی گاز نخواهیم داشت مگر در شرایط اضطراری که، خوشبختانه سال گذشته برای حدود یک میلیون و ۸۷۸ هزار مشترک صنعتی، خانگی و عمومی د رسطح استان، با قطعی گاز مواجه نشدیم و گاز رسانی به صورت مستمر انجام شد.

وی، اظهار داشت: استان اصفهان با حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب مصرف گاز، دومین استان مصرف کننده پس از تهران است؛ سال گذشته ۱۰ درصد افزایش مصرف گاز داشتیم که با رعایت الگوی مصرف می توانیم به توسعه گازرسانی در صنایع و نیروگاه ها کمک کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.