تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 21328

دو دقیقه لبخند زیبا در جمع خانواده

دو دقیقه لبخند زیبا در جمع خانواده

مسابقه خانوادگی “لبخند زیبا”  به مناسبت روزجهانی لبخند با محوریت لطیفه گویی در جمع خانواده  برگزار می شود. به گزارش دنیای اسرار:مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مسابقه خانوادگی “لبخند زیبا” از سوی مجموعه تفریحی ناژوان و اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  به مناسبت روز جهانی لبخند طراحی شده که در آن مخاطبان

Print Friendly, PDF & Email


مسابقه خانوادگی “لبخند زیبا”  به مناسبت روزجهانی لبخند با محوریت لطیفه گویی در جمع خانواده  برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مسابقه خانوادگی “لبخند زیبا” از سوی مجموعه تفریحی ناژوان و اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  به مناسبت روز جهانی لبخند طراحی شده که در آن مخاطبان بایستی در جمع خانواده لطیفه گویی کرده و کلیپ دو دقیقه ای از واکنش اعضای خانواده را ارسال کنند.

سید رسول هاشمیان اظهار کرد: این مسابقه با هدف جلوگیری از فاصله بین اعضای خانواده ها و همچنین استفاده از ظرفیت ایجاد شده برای ایام کرونا برنامه ریزی شده است.

وی افزود: لطیفه ها باید جذاب، شیوا و دلنشین با رعایت استاندارهای اجتماعی باشد و همچنین مجموع بیان لطیفه و تصویر این لبخند و واکنش اعضای خانواده نهایتا دو دقیقه  شود. وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق واتساپ تا ۱۵ آبان ماه به شماره ۰۹۱۳۰۱۶۸۱۹۱ ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام  tafriheshahr (تفریح شهر) مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.