تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر : 21560

ساخت و ساز دستگاه های حفاری غیر مجاز لو رفت

ساخت و ساز دستگاه های حفاری غیر مجاز لو رفت

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که اقدام به ساخت و ساز دستگاه های حفاری غیر مجاز برای حفر چاه های غیر مجاز آب و شکار حیوانات می کرد و کشف ۲۰ میلیارد ریال دستگاه و ادوات مربوطه خبر داد. سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که اقدام به ساخت و ساز دستگاه های حفاری غیر مجاز برای حفر چاه های غیر مجاز آب و شکار حیوانات می کرد و کشف ۲۰ میلیارد ریال دستگاه و ادوات مربوطه خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان “اصفهان” با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی مطلع شدند فردی درزمینه ساخت وساز دستگاه های حفاری غیر مجاز فعالیت می کند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع هماهنگی های لازم برای بازرسی منزل و کارگاه فرد مورد نظر صورت گرفت و ۲ گروه از مامورا ن همزمان از محل های مذکور بازرسی کردند.

سرهنگ هاشمی فر ادامه داد: در بازرسی های بعمل آمده ۳ دستگاه حفاری کامل و سالم غیر مجاز که بر روی یک خودروی شورلت قدیمی فاقد پلاک سوار شده بود و مقداری آلات و ادوات ساخت دستگاه حفاری شامل ۲ مته حفاری، ۴ دکل، ۴ حلقه سیم بکسل زخیم، ۳ دینام بزرگ ، ۴ حلقه سیم بکسل باریک، یک دینام کوچک، یک موتور خودرو مستعمل و یک حلقه کابل کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این فرد برای حفر چاه های غیر مجاز آب و شکار حیوانات اقدام به ساخت و استفاده از این دستگاه ها می کرده، اظهار داشت: ارزش دستگاه ها و آلات و ادوات کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر تصریح کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی کشور برخورد قاطع و قانونی می کند و در این راه نیازمند مشارکت و تعامل مردمی است که امید است مردم عزیز با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.