تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 21589

نهمین رزمایش آماده بکاری مولدهای تامین برق اضطراری استان اصفهان

نهمین رزمایش آماده بکاری مولدهای تامین برق اضطراری استان اصفهان

به گزارش ارک خبر: همزمان با هفته پدافند غیر عامل، نهمین رزمایش آماده بکاری مولدهای تامین برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری با رمز محمد رسول اله در سطح این استان برگزار شد.طی این رزمایش که بصورت سراسری در کل کشور برگزار شد، برق ۵ تا از مراکز استان بدون اطلاع قبلی توسط

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش ارک خبر: همزمان با هفته پدافند غیر عامل، نهمین رزمایش آماده بکاری مولدهای تامین برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری با رمز محمد رسول اله در سطح این استان برگزار شد.
طی این رزمایش که بصورت سراسری در کل کشور برگزار شد، برق ۵ تا از مراکز استان بدون اطلاع قبلی توسط اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق قطع گردید و وارد مدار شدن مولدهای تامین برق اضطراری (دیزل ژنراتورها) مورد ارزیابی قرار گرفت.
 این رزمایش در دهمین روز از آبان ۱۳۹۹ با شعار مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی به صورت ویدیو کنفرانس با فرماندهی سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، دکتر صادقی مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر ، جناب آقای مهندس خیامی مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر و با حضور آقای حمیدی از اداره کل پدافند غیر عامل استانداری و همراهان در مرکز دیسپاچینگ این شرکت برگزار گردید.
مهندس مومنیان رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این شرکت با اشاره به ارزیابی مطلوب این رزمایش گفت : در زمینه ارتقاء تاب آوری و پایداری زیر ساخت های برق رسانی در شرایط خاص و امنیت سایبری نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
 گفتنی است این رزمایش تمرینی برای رویارویی با حوادث واقعی و افزایش میزان تاب آوری مراکز حیاتی و سایر زیر ساخت ها می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.