تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 21649

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان پروژه مصوبی برای محور چمگردان-زاینده‌رود ندارد

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان پروژه مصوبی برای محور چمگردان-زاینده‌رود ندارد

محور چمگردان به زاینده‌رود در حریم شهر واقع شدهو اقدامات مرتبط با حریم شهر در حیطه وظایف شهرداری است لذا اداره کل راه و شهرسازیاستان اصفهان پروژه مصوبی برای این محور ندارد. به گزارش دنیای اسرار؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: جاده چمگردان-زاینده رود به دلیل تردد

Print Friendly, PDF & Email

محور چمگردان به زاینده‌رود در حریم شهر واقع شدهو اقدامات مرتبط با حریم شهر در حیطه وظایف شهرداری است لذا اداره کل راه و شهرسازیاستان اصفهان پروژه مصوبی برای این محور ندارد.

به گزارش دنیای اسرار؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: جاده چمگردان-زاینده رود به دلیل تردد زیاد یکی از محورهای حادثه‌خیز بوده که ضرورت احداث باند دوم را می طلبد ولی اجرای آن به علت واقع شدن در حریم شهری مرتبط با این اداره کل نیست.همچنین اعتباری نیز برای این پروژه مصوب و ابلاغ نشده است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه محور چمگردان-زاینده‌رود مورد توافق مسئولین شهرستان لنجان بوده است گفت: در سال ۱۳۹۴ قبل از انتزاع راهداری از اداره کل راه و شهرسازی توافق شده بود ۳۰۰ تن قیر از محل پروژه‌های ابلاغی حوزه راهداری جهت تکمیل این پروژه اختصاص داده شود. که پس از آن ۲۷۰ تن قیر تامین شد اما به دلیل اینکه ضمانت نامه لازم در موعد مقرر توسط شهرداری ارائه نشد این میزان قیر نیز در زمان مقرر ابطال شده است.

وی بیان داشت: به جهت حل مشکل مسافران وبالا بردن ایمنی محور چمگردان-زاینده‌رود ۱۴۰ تن قیر در سنوات گذشته به این پروژه اختصاص یافت و تحویل داده شد.

شاهسوندی با بیان اینکه این اداره کل در دوسال گذشته هیچگونه قیر یارانه‌ای دریافت ننموده وامکان تامین از این محل وجود ندارد. گفت: باتوجه به اینکه مصوب وابلاغ شده قیرهای تفاهم‌نامه‌ای که در اختیار شهرداری‌ها است در سراسر کشور از سال ۱۳۹۸ به بعد توسط وزارت کشور تامین شود لذا درخواست‌های شهرداری‌ها می‌بایست از طریق آن وزارت‌خانه پیگیری شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.