تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 21664

مهندس صدری: سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می شود

مهندس صدری: سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می شود

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارایه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه ۲ تهران به صورت پایلوت راه اندازی می شود افزود: این سرویس با هدف ارایه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارایه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه ۲ تهران به صورت پایلوت راه اندازی می شود افزود: این سرویس با هدف ارایه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می شود.

مهندس سیدمجید صدری ضمن بیان این مطلب ،
اعلام کرد: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.

وی افزود: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه ۲ تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.

مهندس صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود ، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می شود.

وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارایه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارایه خدمات به مشتریان ، انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.