تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 21676

شپنا در مزایده خرید سهام شرکت پتروشیمی اصفهان برنده شد

شپنا در مزایده خرید سهام شرکت پتروشیمی اصفهان برنده شد

به گزارش دنیای اسرار:معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان از حضور و برنده شدن در مزایده خرید ۲۳ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان خبر داد. مهدی صرامی افزود: بلوک ۲۳٫۰۷ درصدی پتروشیمی اصفهان توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی بطور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس روانه میز فروش شد و به این ترتیب،روز

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان از حضور و برنده شدن در مزایده خرید ۲۳ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان خبر داد.

مهدی صرامی افزود: بلوک ۲۳٫۰۷ درصدی پتروشیمی اصفهان توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی بطور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس روانه میز فروش شد و به این ترتیب،روز چهارشنبه ۱۴ آبان از طریق کارگزاری شهر، ۶۹ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۶۱ سهم در نماد “شصفها ۴” با موضوع فروش اوراق بهادار بازداشتی عرضه شد.

عضو هیئت مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۱۰۵۱۱۱ ریال، قیمت پایه کل ۷۲۷٫۵ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۷۲٫۷ میلیارد تومان تعیین شده است. همچنین کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط( حداقل ۳ ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا به شرکت فوق تحویل داده و تاییدیه مربوطه را به معاونت بازارهای خارج از بورس و فرابورس ارائه کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.