تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 21686

آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با گلریزان‌های فولاد هرمزگان

آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با گلریزان‌های فولاد هرمزگان

به گزارش ارک خبر:در آستانۀ میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، آئین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان هرمزگان در محل ادارۀ کل دادگستری این استان برگزار شد. در این مراسم که با حضور   احمد  مرادی‌نژاد، رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان هرمزگان، مدیرعامل

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش ارک خبر:در آستانۀ میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، آئین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان هرمزگان در محل ادارۀ کل دادگستری این استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور   احمد  مرادی‌نژاد، رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان هرمزگان، مدیرعامل فولاد هرمزگان و جمعی از خیرین برگزار گردید، از مشارکت‌های فولاد هرمزگان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تجلیل شد.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان هرمزگان طی سخنانی گفت: با مساعدت‌های فولاد هرمزگان که از سال ۹۲ تاکنون یاور این ستاد بوده است، ۱۱۰ زندانی به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

در حاشیۀ برگزاری این مراسم، صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اقدامات این شرکت در این زمینه اظهار داشت: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و در حد توان در مقاطع مختلف به یاری مردم شتافته و یکی از این اقدامات،  گلریزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای آزادی ۱۱۰ زندانی از سال‌ ۹۲ تاکنون بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.