تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 21901

پروژه آزادراه شرق اصفهان یک پروژه زیست محیطی است

پروژه آزادراه شرق اصفهان یک پروژه زیست محیطی است

رئیس جمهور: دولت در حدتوان به تکمیل فاز سوم پروژه آزادراهی شرق اصفهان کمک می‌کند. رئیس جمهور در آیین افتتاح پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان گفت: پروژه‌هایی که امسال و سال آینده تکمیل می‌شوند نیاز به کمک بیشتری دارند و دولت در حد توان برای تسیح این پروژه‌ها کمک می‌کند.وی افزود: در آیین افتتاح پروژه

Print Friendly, PDF & Email

رئیس جمهور: دولت در حدتوان به تکمیل فاز سوم پروژه آزادراهی شرق اصفهان کمک می‌کند.

رئیس جمهور در آیین افتتاح پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان گفت: پروژه‌هایی که امسال و سال آینده تکمیل می‌شوند نیاز به کمک بیشتری دارند و دولت در حد توان برای تسیح این پروژه‌ها کمک می‌کند.
وی افزود: در آیین افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان، گزارش کاملی ارائه شد و امیدواریم تا پایان سال آینده و در این دولت بخش بزرگی از این پروژه‌ها را افتتاح کنیم که برخی موارد اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد.
روحانی ادامه داد: پروژه‌های ۹ گانه برای وقت، زندگی مردم، مسئله حمل و نقل و سرعت زمان بسیار مهم است.
وی افزود: اصفهان شهر بسیار بزرگ و مهم ماست که آلودگی شهر برای ما بسیار اهمیت دارد و این پروژه در واقع یک پروژه محیط زیستی برای سلامت مردم اصفهان است که اهمیت بسیاری دارد.
رئیس جمهور درباره افتتاح فاز سوم پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه این پروژه‌ها با همت بلند وزارت راه و شهرسازی و همچنین شرکت‌های خصوصی به نتیجه برسانیم و هرموردی که برای امسال و سال آینده نیاز به کمک بیشتری دارد مطرح شود و دولت در حد توان برای تسریع این پروژه‌ها کمک می‌کند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.