تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
کد خبر : 21926

تلاش صادقانه- خدمت بی منت

تلاش صادقانه- خدمت بی منت

برگزاری مانور تعمیرات شبکه‌های توزیع نیروی برق در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور انجام شد به گزارش دنیای اسرار:برای نخستین بار، فاز اول گسترده‌ترین برنامه تعمیرات و بازسازی شبکه‌های توزیع برق در سراسر کشور به صورت هم‌زمان برگزار شد.مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: مانور شرکت توزیع نیروی برق

Print Friendly, PDF & Email


برگزاری مانور تعمیرات شبکه‌های توزیع نیروی برق در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور انجام شد

به گزارش دنیای اسرار:برای نخستین بار، فاز اول گسترده‌ترین برنامه تعمیرات و بازسازی شبکه‌های توزیع برق در سراسر کشور به صورت هم‌زمان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: مانور شرکت توزیع نیروی برق با حضور اکیپ‎های خط گرم و گروه‌های خط سرد استان اصفهان از روز ۲۹ آبان ماه به مدت ۲ روز از ساعت ۸ الی ۱۲ و به منظور سنجش میزان آمادگی پرسنل شاغل در صنعت برق ایران انجام ‌گردید.

حمید علاقمندان گفت: استان اصفهان نیز به عنوان یک بخش بزرگ و مهم در این مانور حضور پررنگ و جدی داشت و هم‌زمان با سراسر کشور این مانور در ۲۳ شهرستان استان اصفهان نیز اجرا ‌شد.
حمید علاقمندان ادامه داد: هم افزایی و تقویت ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی، شناسایی نقاط قابل بهبود، کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدهای طبیعی از هدف‌های برگزاری مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان است.
وی اظهار کرد: ایمن‌سازی و استانداردسازی شبکه، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه از اهداف دیگر این مانور دو روزه بود که با یاری خداوند و تلاش همکارانم محقق گردید.
وی ادامه داد : حجم عملیات اجرایی و برنامه‌ریزی شده ساماندهی شبکه فشار متوسط و شبکه فشار ضعیف به طول ۱۰۷ کیلومتر وایمن سازی ۲۰۰۰ نقطه است.

علاقمندان افزود: در این مانور نیروهای عملیاتی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان در قالب ۱۶۶ گروه عملیات ،۳۸۶ نیروی فنی و اجرایی، ۷۵ نیروی هماهنگی و پشتیبانی و با استفاده از تجهیزاتی از قبیل ۱۴۱ خودرو سبک و سنگین عملیاتی شرکت نمودند.
در ادامه امیر رمضانی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان نیز با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت : با توجه به محدودیت‌‌های مربوط به همه‌گیری کرونا، مانور شرکت توزیع برق استان اصفهان همراه با رعایت کامل پروتکل‌‌های بهداشتی برگزار گردید.
رمضانی افزود : این مانور با هدف مقاوم سازی و افزایش تاب‌آوری شبکه های توزیع در ۲۳ شهرستان‌ استان اصفهان اجرا شد. در ادامه معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به برگزاری مانور تعمیرات شبکه در این شرکت همزمان باسراسر کشور، گفت: گسترده ترین برنامه تعمیرات وبازسازی شبکه های توزیع برق با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش قطعی برق وخاموشی ها، ارتقای سطح آمادگی پرسنل، استفاده هدفمند از اعتبارات و افزایش هماهنگی و … انجام گردید.

مهندس محمدحسین استکی گفت : برگزاری مانورها در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مشترکان برای کسب رضایت مندی هم استانی های عزیزمان می باشد، پس به‌طورقطع برای این هدف با تمام قدرت به این مسیر ادامه می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم عملکرد مطلوبی در تمامی بخش‌ها داشته باشیم.
مهندس محمد حسین استکی ادامه داد: به‌طورقطع برای نیل به این هدف همچنان پرقدرت واستوار به این مسیر ادامه می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم عملکرد مطلوبی در تمامی بخش‌ها داشته باشیم.
وی در پایان از زحمات کلیه همکاران در ستاد شرکت توزیع برق شهرستانها ، پیمانکاران وکلیه دست اندرکاران اعم از درون سازمانی و برون سازمانی که در برگزاری هرچه باشکوهتر این مانور همت کردند ، تقدیروتشکر نمود وسربلندی کلیه عزیزان را از درگاه خداوندمتعال خواستار گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.