تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 21958

بسیج خدمتگذار درهمه عرصه ها/ بسیج در خدمت مردم

بسیج خدمتگذار درهمه عرصه ها/ بسیج در خدمت مردم

به گزارش دنیای اسرار:مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان در پیام تبریک هفته بسیج آمده است،امروز بسیج با توجه به شرایط جامعه در عرصه های خدمت رسانی و آبادانی ایران اسلامی و تامین نیازهای مردم مشغول خدمت و فعالیت است.حجت السلام و المسلمین رحمت الله صادقی، مسئول

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان در پیام تبریک هفته بسیج آمده است،امروز بسیج با توجه به شرایط جامعه در عرصه های خدمت رسانی و آبادانی ایران اسلامی و تامین نیازهای مردم مشغول خدمت و فعالیت است.
حجت السلام و المسلمین رحمت الله صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد،متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج همواره در خدمت مردم و سنگر مقابله با هجمه های دشمنان و مظهر عشق ،مجاهدت و خدمت رسانی جهت سرافرازی و سربلندی کشور است و ۵ آذر ماه و هفته بسیج یادآور حماسه هاو از خودگذشتگی این دلاور مردان با اخلاص و خداگونه بوده است.
در طول عمر پر برکت بسیج ، پویایی ویژگی مشهود این نهاد ولایی و مردمی بوده و اکنون شاهد جانفشانی این عزیزان در عرصه های مختلف بخصوص مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم و تعامل بسیج با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر نهاد های مرتبط کننده با ویروس کرونا زبانزد خاص و عام است.
بسیج یادگار بیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) در ادوار مختلف تاریخ همواره مایه سربلندی ، سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی و اصفهان بوده است.
اینجانب هفته بسیج را به همه مردم شریف و شهید پرور اصفهان و بسیجیان سلحشور و ولایی تبریک عرض نموده و برای این عزیزان بسیجی توفیقات روز افزون مسالت میکنم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.