تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 21992

اهدای خون توسط کارکنان مخابرات منطقه اصفهان

اهدای خون توسط کارکنان مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹،با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان اصفهان با اهدای خون در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند. ناصر مشایخی در این آئین ضمن اهدای گل و قدردانی از کارکنان پایگاه انتقال خون،مشارکت در این طرح خداپسندانه را وظیفه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹،با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان اصفهان با اهدای خون در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند.

ناصر مشایخی در این آئین ضمن اهدای گل و قدردانی از کارکنان پایگاه انتقال خون،مشارکت در این طرح خداپسندانه را وظیفه فرد فرد جامعه دانست و گفت:در شرایط کنونی و با توجه به نیاز مبرم به بانک خون و در راستای توسعه مسئولیت های اجتماعی پویش مشارکت سراسری اهدای خون با شعار اهدای خون اهدای زندگی به صورت متمرکز در ادارات مخابرات سراسر استان به اجرا درآمده که امیدواریم مثمر ثمر واقع شود.

گفتنی است کارکنان مخابرات منطقه اصفهان با حضور در این کمپین بر نقش اهداکنندگان در تامین خون کافی و سالم برای بیماران تاکید نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.