تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 22024

قابلیت ارسال پیامک رمز پویا در سامانه پرداخت تلفنی ۲۰۰۰ ایجاد شد

قابلیت ارسال پیامک رمز پویا در سامانه پرداخت تلفنی ۲۰۰۰ ایجاد شد

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت : از ابتدای آذرماه سال جاری قابلیت ارسال پیامک رمز دوم پویا در سامانه تلفنی ۲۰۰۰ جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت ایجاد شده و آماده استفاده عموم مشترکین می باشد. به گزارش  دنیای اسرار،ناصر مشایخی هدف از بهینه سازی سامانه ها را انجام رسالت مشتری مداری

Print Friendly, PDF & Email


سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت : از ابتدای آذرماه سال جاری قابلیت ارسال پیامک رمز دوم پویا در سامانه تلفنی ۲۰۰۰ جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت ایجاد شده و آماده استفاده عموم مشترکین می باشد.

به گزارش  دنیای اسرار،ناصر مشایخی هدف از بهینه سازی سامانه ها را انجام رسالت مشتری مداری دانست و اظهار کرد : در شرایط کنونی و با توجه به لزوم استفاده هر چه بیشتر از درگاه های خدمات غیر حضوری، مجموعه مخابرات با بروزرسانی،توسعه و بهینه سازی درگاه های ارتباطی خود سعی دارد بروزترین خدمات غیر حضوری را به مشترکین خود ارائه کند.

وی با تشریح خدمات قابل ارائه در سامانه تلفنی ۲۰۰۰ گفت : این سامانه قابلیت ارائه خدماتی نظیر : پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن ثابت ،دریافت قبض میاندوره ، پایان دوره ،وصل سریع تلفن های قطع شده به علت بدهی پس از پرداخت و دریافت پیامک اطلاعات قبض تلفن ثابت در هر دوره با ثبت شماره تلفن همراه را دارد.

گفتنی است استفاده از سامانه ۲۰۰۰ رایگان بوده و به صورت شبانه روزی در دسترس عموم قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.