تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 22034

بهره برداری از ۵۷ پروژه در استان اصفهان

بهره برداری از ۵۷ پروژه در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:شرکت آبفا استان اصفهان با سرلوحه قرار دادن فرهنگ بسیجی بعنوان دستگاهی خدماتی ضروری ترین نیازهای مردم را درسطح استان اصفهان بطور شبانه روزی پاسخ می دهد. در هفته بسیج صورت گرفت:بهره برداری از ۵۷ پروژه در استان اصفهان مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج به

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:شرکت آبفا استان اصفهان با سرلوحه قرار دادن فرهنگ بسیجی بعنوان دستگاهی خدماتی ضروری ترین نیازهای مردم را درسطح استان اصفهان بطور شبانه روزی پاسخ می دهد.

در هفته بسیج صورت گرفت:
بهره برداری از ۵۷ پروژه در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد گفت:در هفته بسیج در استان اصفهان ۵۷ پروژه با استفاده از ظرفیت نیروی بسیجی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
مهندس هاشم امینی اعلام کرد:شرکت آبفا استان اصفهان با سرلوحه قرار دادن فرهنگ بسیجی بعنوان دستگاهی خدماتی ضروری ترین نیازهای مردم را درسطح استان اصفهان بطور شبانه روزی پاسخ می دهد.
وی ادامه داد: شرکت آبفا استان اصفهان با بهره مندی از ایده ، اندیشه و تفکر بسیجی توانست بربسیاری از چالش ها در زمینه تامین پایدار آب شرب و دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان غلبه کند به طوریکه هم اکنون خدمات پایدار به مشترکین ارائه می دهد .
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان راه غلبه برمشکلات کشور را استفاده ازتوان داخلی برشمرد و اظهار داشت: بمنظور غلبه بر وابستگی ها باید بر توان و نیروی داخلی تکیه کرد که این همه با استفاده از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان کشور میسر میشود.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث نشد کمیت وکیفیت خدمات آبفا اصفهان تحت تاثیر قرار گیرد بلکه فعالان صنعت آبفا که به نوعی رزمندگان جهبه سلامت قلمداد می شوند به طور مستمر خدمات آبفارا در اختیار مردم قرار دادند.
وی با بیان اینکه شرکت آبفا با اجرای طرح ۱۰۰-۳۰۰ در نظر دارد خدماتی گسترده ای به روستاییان در سطح استان ارائه دهد تصریح کرد: برنامه ریزی شده طی ۱۰۰ روز ۳۰۰ کیلومتر ا شبکه آب در سطح روستاهای استان اصلاح و بازسازی شود که این امر به صورت جهادی و با نیروی بسیجی در دستور کار قرار گرفت .
مهندس هاشم امینی با تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب افزود:انقلاب با هدف دفاع از محرومین ، مستضعفین و برپایی عدالت وآزادی تحقق یافت و ما هم بعنوان سربازان این نظام آرمانهای انقلاب را سرلوحه کارها قرار می دهیم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.