تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 22037

آخرین مهلت واریز وجه مسکن ملی در استان اصفهان اعلام شد

آخرین مهلت واریز وجه مسکن ملی در استان اصفهان اعلام شد

به گزارش دنیای اسرار:بر اساس تصمیم‌گیری‌های بعمل آمده درجلسه شورای مسکن استان اصفهان، ۲۴ آذرماه به‌عنوان آخرین مهلت متقاضیان مسکن ملی این استان برای واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی تعیین شد.امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اعلام آخرین مهلت برای واریز آورده متقاضیان مسکن ملی این استان اظهار کرد: در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:بر اساس تصمیم‌گیری‌های بعمل آمده درجلسه شورای مسکن استان اصفهان، ۲۴ آذرماه به‌عنوان آخرین مهلت متقاضیان مسکن ملی این استان برای واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی تعیین شد.
امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اعلام آخرین مهلت برای واریز آورده متقاضیان مسکن ملی این استان اظهار کرد: در جریان هشتاد و‌ دومین جلسه شورای مسکن استان اصفهان شش دستورکار تعیین شد که اقدامات لازم پیرامون آن در حال انجام است.
وی افزود: از مهمترین مصوبات این جلسه، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان طرح اقدام ملی استان بود که مطابق با آن آخرین زمانبندی برای متقاضیان مسکن ملی این استان جهت واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی، از هم اکنون تا حداکثر ۲۴ آذرماه سال جاری تعیین شد.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: متقاضیان این طرح پس از ثبت نام و دریافت پیامک، ۱۰ روز کاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند که این مهلت برای متقاضیانی که در دوره‌های قبلی ثبت‌نام کردند تا ۲۹ آبانماه سال جاری بوده و به پایان رسیده است.
وی افزود: جهت بررسی و تایید مدارک توسط متولیان (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید) نیز فرصت ۱۰ روزه در نظر گرفته شده که آخرین مهلت آن ۹ آذرماه سالجاری است.
زاغیان با بیان اینکه پس از بررسی و تایید مدارک برای متقاضیان واجد شرایط پیامک واریز وجه ارسال می‌شود گفت: متقاضیان بعد از دریافت پیامک جهت وایز وجه اولیه ۱۵ روز فرصت دارند.
وی تصریح کرد: در صورت عدم اقدام توسط متقاضیان، از سامانه حذف و رد درخواست می‌شوند لذا این دسته از متقاضیان هیچ حقوق مکتسبه‌ای نخواهند داشت.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که بنابه دلایلی همچون مشکلات تلفن همراه و … متقاضیان پیامکی دریافت نکردند موضوع را به صورت غیرحضوری به دفاتر پیشخوان دولت و یا متولی امر اطلاع دهند. چرا که این زمانبندی‌های تعیین شده به کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن استان ابلاغ شده و مطابق با آن عمل می‌کنند.
وی با بیان اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن از جمله طرح‌هایی است که دولت در راستای رفع نیاز خانه اولی‌ها ارائه کرده است گفت: دستیابی به اهداف غائی این پروژه تعامل مناسب و همکاری ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان را می‌طلبد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.