تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 22043

تمدید اعتبار وکالتنامه ها ی خرید و فروش وسایل نقلیه

تمدید اعتبار وکالتنامه ها ی خرید و فروش وسایل نقلیه

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهوراستان گفت:به منظور رفاه حال شهروندان وکالتنامه هایی که اعتبار آنها تا اول آذر ماه امسال بودند و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود. سرهنگ “محمدرضا محمدی”  اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا،

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهوراستان گفت:به منظور رفاه حال شهروندان وکالتنامه هایی که اعتبار آنها تا اول آذر ماه امسال بودند و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

سرهنگ “محمدرضا محمدی”  اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه سال جاری ، طرح محدودیت ها تردد متناسب با وضعیت شهرها در کشور اجرا و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهرهای نارنجی و قرمز مشمول محدودیت ها تعیین شده قرار گرفت مراکز شماره گذاری پلیس راهور اصفهان بود.

وی افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره منقضی خواهد شد، که به اطلاع شهروندان عزیز میرساند به منظور رفاه حال شهروندان وکالتنامه هایی که اعتبار آنها تا اول آذر ماه امسال بودند و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور، خدمات را با نوبت دهی اینترنتی انجام می دهند و می بایست قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.