تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۴۲
کد خبر : 22052

ذوب آهن اصفهان در مسیر افزایش تولید و صادرات

ذوب آهن اصفهان در مسیر افزایش تولید و صادرات

به گزارش دنیای اسرار:منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به آغاز پیش گرم کوره بلند شماره یک این شرکت گفت : این مجتمع عظیم صنعتی در تلاش است تا ۲۳ دی ماه که سالروز تاسیس ذوب آهن اصفهان و طلیعه صنعت فولاد کشور است ، کوره بلند شماره یک این شرکت با

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به آغاز پیش گرم کوره بلند شماره یک این شرکت گفت : این مجتمع عظیم صنعتی در تلاش است تا ۲۳ دی ماه که سالروز تاسیس ذوب آهن اصفهان و طلیعه صنعت فولاد کشور است ، کوره بلند شماره یک این شرکت با حضور مسئولین کشور راه اندازی شود.

وی افزود : با راه اندازی کوره شماره یک ۸۰۰ هزار تن به تولید این شرکت افزوده می شود و ذوب آهن اصفهان می تواند اهداف تولیدی خود را محقق سازد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان این مطلب که این شرکت به سمت تولید محصولات صنعتی رفته است افزود : این مجتمع عظیم صنعتی به دنبال این است که در سال جاری با وجود محدودیت ها، صادرات خود را حفظ کند ، چرا که در شرایط کنونی ، کشور نیاز بسیار به ارز دارد . 

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان همچنین در خصوص اثرات شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد بر این شرکت  گفت: با عنایت به اینکه محصولات این شرکت به صورت سلف تا سه ماهه در بورس کالای ایران تا پایان بهمن ماه سال جاری عرضه شده است، کاهش قیمت پایه عرضه شمش در بورس کالای ایران از ۹۵ درصد قیمت فوب صادراتی ایران به ۸۰ درصد قیمت فوب منطقه CIS (در صورت سرکوب قیمتها و پیشگیری از رقابت در تابلوی بورس کالا )، منجر به کاهش درآمد حاصل از فروش اسفندماه خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن مشخص نبودن نحوه قیمت گذاری سنگ آهن و اثرات آن بر قیمت مواد اولیه و نحوه تخصیص سهمیه به شرکت های تولیدی، شرایط عرضه در بورس کالا و تغییرات احتمالی آن در مقادیر و نرخ نسبت به توافق های فعلی امکان پیش بینی اثرات شیوه نامه بالا بر عملکرد مالی شرکت به طور قابل اتکاء در حال حاضر قابل اندازه گیری نیست.

یزدی زاده اظهار داشت : بدیهی است در صورت اجرایی شدن شیوه نامه یادشده، با عنایت به اینکه این شرکت ملزم به رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس است هر گونه اطلاعات با اهمیت و قابل اتکاء بلافاصله برای آگاهی سهامداران و سایر ذینفعان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.