تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 22060

اجرای طرح یاس با همکاری خانه هلال‌احمر آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها

اجرای طرح یاس با همکاری خانه هلال‌احمر آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها

کاهش آسیب های اجتماعی مناطق محروم؛ اجرای طرح یاس با همکاری خانه هلال‌احمر آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها به گزارش دنیای اسرار:نشست مشترک مسئولین سازمان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان و کمیته امداد امام خمینی (ره) با مدیران حرم مطهر خواهر امام رضا علیهماالسلام با موضوع اجرای طرح یاس به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

Print Friendly, PDF & Email

کاهش آسیب های اجتماعی مناطق محروم؛
اجرای طرح یاس با همکاری خانه هلال‌احمر آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها

به گزارش دنیای اسرار:نشست مشترک مسئولین سازمان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان و کمیته امداد امام خمینی (ره) با مدیران حرم مطهر خواهر امام رضا علیهماالسلام با موضوع اجرای طرح یاس به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های این آستان مقدس برگزار گردید.

 ناحیه یک حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی بیان داشت:اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه باعث کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری در جامعه می شود.

وی ادامه داد: کلیه امامزادگان فرزندان و نوادگان ائمه معصومین(ع) هستند و همه آنان جزء مبلغان دین مبین اسلام بوده اند و همین امر باعث شده تا حرم مطهر این ستارگان آسمان هدایت از گذشته تا به امروز در ترویج فرهنگ اسلامی و مکتب شیعه در بین مردم و همه اقشار نقش و جایگاه موثر و بزرگی را ایفا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک اظهار داشت: باید از ظرفیت هایی که در امامزادگان جلیل القدر وجود دارد برای ایجاد جامعه ای با فرهنگ اسلامی بیش از پیش استفاده کرد.

توسلی در ادامه اظهار داشت: خانه هلال‌احمر شعبه آستان مقدس حضرت زینب (س) می تواند زمینه‌ساز هم‌افزایی و اجرایی شدن طرح یاس در مناطق محروم و افراد تحت پوشش امور اجتماعی این حرم مطهر باشد.

گفتنی است طرح ملی «یاس» با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حاشیه کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در خانه های هلال احمر فعال خواهد شد. مددجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد در این خانه‌ها؛ از آموزش‌های لازم برخوردار شده، سازماندهی و به‌کارگیری می‌شوند که می‌توان از این فرصت در بحران‌ها و بلایای طبیعی نیز استفاده کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.