تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 22132

سرپرست مخابرات اصفهان،منتخب هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان شد

سرپرست مخابرات اصفهان،منتخب هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان شد

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان ،در ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان، به عنوان عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای انتخاب شد. به گزارش دنیای اسرار:در این انتخابات که از سال ۸۴ تاکنون هر سه سال یک‌بار برگزار شده و ششمین دوره آن ۱۳ آذرماه ۱۳۹۹ به صورت الکترونیکی و از طریق فناوری

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان ،در ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان، به عنوان عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای انتخاب شد.

به گزارش دنیای اسرار:در این انتخابات که از سال ۸۴ تاکنون هر سه سال یک‌بار برگزار شده و ششمین دوره آن ۱۳ آذرماه ۱۳۹۹ به صورت الکترونیکی و از طریق فناوری بلاک چین با شرکت بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط برگزار شد، ناصر مشایخی توانست با حمایت و رای بالای رای دهندگان،به جمع هیات مدیره این انجمن راه یابد.

گفتنی است سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شامل سه بخش از اعضای حقوقی، مشاوره‌ای و فروشگاهی است که در این دوره ۱۲ نفر در حوزه حقوقی، دو نفر در حوزه فروشگاهی و دو نفر در بخش مشاوره‌ای به عنوان هیئت‌مدیره جدید سازمان معرفی شدند.

لازم به ذکر است در این انتخابات ۲۴ نامزد در بخش شرکتی، پنج نامزد در بخش فروشگاهی، ۵ نفر در بخش بازرسی و ۷ نامزد در حوزه مشاوره برای حضور در انتخابات به منظور انتخاب به عنوان هیئت‌مدیره اعلام آمادگی کردند که در بین آنها، افراد شاخص نام‌آشنا و باتجربه ای حضور داشتند.

این موفقیت را به ایشان، شرکت مخابرات ایران و همکارانمان در مخابرات منطقه اصفهان،تبریک عرض می نماییم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.