تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 22147

اجرای پویش بزرگ «ایران مهربان» برای جذب حمایت نیکوکاران اصفهانی

اجرای پویش بزرگ «ایران مهربان» برای جذب حمایت نیکوکاران اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛ اجرای پویش بزرگ «ایران مهربان» برای جذب حمایت نیکوکاران اصفهانی به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل کمیته امداد اصفهان از اجرای پویش بزرگ «ایران مهربان» برای جذب مشارکت مردم در حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۰۰۰ فرزند نیازمند اصفهانی حامی ندارند و

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اجرای پویش بزرگ «ایران مهربان» برای جذب حمایت نیکوکاران اصفهانی

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل کمیته امداد اصفهان از اجرای پویش بزرگ «ایران مهربان» برای جذب مشارکت مردم در حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۰۰۰ فرزند نیازمند اصفهانی حامی ندارند و دریافتی ۶۰۰۰ نفر از آنها نیز ناچیز و زیر ۵۰ هزار تومان در ماه است.

کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در تشریح خدمات ارائه شده این نهاد با همکاری خیران، نیکوکاران و مردم نوع دوست اصفهان، یادآور شد: طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین یکی از مهمترین بسترهای ایجاد شده توسط کمیته امداد برای همکاری خیران در زمینه حمایت از فرزندان نیازمند تحت حمایت است و در حال حاضر نیز پویش بزرگ «ایران مهربان» برای جذب حامیان و نیکوکاران در این طرح در حال اجراست.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۲ هزار و ۵۱۲ فرزند یتیم و نیازمند به عنوان فرزندان معنوی نیکوکاران و حامیان گرانقدر اصفهانی پذیرفته شده اند.

زارع تاکید کرد: تعداد این فرزندان نسبت به هشت ماهه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان همچنین گفت: تعداد خیران و نیکوکارانی که در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت دارند نیز در حال حاضر ۸۹ هزار و ۱۷۶ نفر است که به نسبت پایان آبان ماه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت از فرزندان نیازمند خانوارهای تحت حمایت در سنین کودکی و نوجوانی به ساخت آینده ای بهتر برای آنها منجر خواهد شد، گفت: کماکان ۵۰۰۰ فرزند نیازمند فاقد حامی داریم که امیدواریم با همت والای مردم نیک اندیش استان این فرزندان نیز دارای حامی شوند.

زارع در بخش دیگر از سخنان خود میزان دریافتی فرزندان در این طرح را به تعداد افرادی که حمایتشان را بر پذیرفته و همچنین مبالغ پرداختی آنها وابسته اعلام کرد و گفت: ۶۰۰۰ فرزند دارای حامی در حال حاضر دریافتی های ناچیز و زیر ۵۰ هزار تومان در ماه دارند که بهبود این رقم نیازمند توجه بیشتر خیران و نیکوکاران گرانقدر است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به پویش «ایران مهربان» بهترین روش مشارکت در این خیر ماندگار را مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و یا پیامک عدد یک به ۳۰۰۰۳۳۳۳ اعلام کرد و یادآور شد: دفاتر این نهاد نیز در سراسر استان با رعایت همه دستورات بهداشتی پذیرای خیران و نیکوکاران گرانقدر هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.