تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
کد خبر : 22343

حضور حافظان سلامت در محلات اصفهان

حضور حافظان سلامت در محلات اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ علی قمیان در خصوص اجرای طرح « حافظان سلامت در محلات» در اصفهان که همزمان در سطح کشور و با عنوان طرح شهید سلیمانی اجرایی می‌شود، اظهار داشت: تاکنون دراین زمینه در سطح استان اصفهان یک هزار و ۹۱ پایگاه در محلات تشکیل شده است.وی با بیان اینکه از این تعداد

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ علی قمیان در خصوص اجرای طرح « حافظان سلامت در محلات» در اصفهان که همزمان در سطح کشور و با عنوان طرح شهید سلیمانی اجرایی می‌شود، اظهار داشت: تاکنون دراین زمینه در سطح استان اصفهان یک هزار و ۹۱ پایگاه در محلات تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد قرارگاه دوهزار و ۷۴۳ تیم عملیاتی برای غربالگری خانه به خانه اعزام شده‌اند، تصریح کرد: همچنین همراه با این تیم‌ها ۴۳۲ تیم از اصناف برای نظارت بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی اعزام شده است.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای آذر ماه تاکنون ۱۵۰ هزار و ۳۴۹ خانوار در سطح استان اصفهان توسط تیم‌های اعزامی در قالب اجرای طرح « حافظان سلامت در محلات» مورد غربالگری قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: در این تعداد خانوار ۵۰۵ هزار و ۲۶۸ نفر مورد غربالگری قرار گرفتند که در بین آنها ۴۱ هزار و ۲۵۹ فرد در معرض خطر ابتلا به کرونا شناسایی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.