تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
کد خبر : 22358

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «اگر دستگاهی مجوزی برای فعالیت مجرمانه صادر کرد، در قالب معاونت یا مباشرت در جرم قابلیت پیگیری کیفری وجود دارد»

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «اگر دستگاهی مجوزی برای فعالیت مجرمانه صادر کرد، در قالب معاونت یا مباشرت در جرم قابلیت پیگیری کیفری وجود دارد»

جلسه کمیته هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی برگزار شد. به گزارش  دنیای اسرار: در این جلسه علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به فلسفه تشکیل این کمیته بیان داشت: اصل مقابله با مفاسد یک اصل مسلم است و دلیل تشکیل این کمیته هماهنگی چگونگی برخورد و مقابله با مفاسد است.    

Print Friendly, PDF & Email

جلسه کمیته هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی برگزار شد.
به گزارش  دنیای اسرار: در این جلسه علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به فلسفه تشکیل این کمیته بیان داشت: اصل مقابله با مفاسد یک اصل مسلم است و دلیل تشکیل این کمیته هماهنگی چگونگی برخورد و مقابله با مفاسد است.     وی افزود: فعالیت های ایجابی و سلبی می بایست در کنار یکدیگر انجام شود؛ در عین حالی که فعالیت های ایجابی مربوط به پیشگیری و آینده نگرانه بوده ولی برای مواردی که در سطح جامعه مشاهده می کنیم باید برای چگونگی برخورد برنامه ریزی کرد. اصفهانی خاطرنشان کرد: در همین زمینه دستورات لازم قضایی صادر شده و برخوردهایی نیز صورت گرفته که لازم است این اقدامات پس از کارشناسی و اولویت بندی به شکل مستمر انجام شود.     دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب(مد ظله) در بیانات اخیر خود بر تحرک بیشتر مسؤولان در حوزه های اقتصاد، فرهنگ و امنیت تأکید داشتند که در خصوص برخورد با مفاسد اجتماعی نیز نیازمند تحرک بیشتر مسؤولان در حوزه فرهنگ هستیم. ایشان اظهار داشت: مصوبه اصلی جلسه امروز پیگیری اجرای مصوبات جلسات قبلی با قوت خواهد بود و دستگاه های متولی که به وظایف خود عمل ننمایند، در صورت اعلام به دادستانی در قالب ترک فعل پیگیری خواهد شد و احیاناً اگر دستگاهی نیز مجوزی برای فعالیت مجرمانه صادر کرد، در چارچوب معاونت یا مباشرت در جرم قابلیت پیگیری کیفری دارد.     گفتنی است در ادامه جلسه هر یک از حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.