تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 22365

استمرار گازرسانی به تمامی بخش های صنعتی در گروی مصرف بهینه گاز طبیعی است

استمرار گازرسانی به تمامی بخش های صنعتی در گروی مصرف بهینه گاز طبیعی است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان؛ استمرار گازرسانی به تمامی بخش های صنعتی در گروی مصرف بهینه گاز طبیعی است در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید شد. به گزارش دنیای اسرار ، سید مصطفی علوی، در

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان؛

استمرار گازرسانی به تمامی بخش های صنعتی در گروی مصرف بهینه گاز طبیعی است

در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید شد.

به گزارش دنیای اسرار ، سید مصطفی علوی، در این نشست گزارش مبسوطی از وضعیت گازرسانی به بخش های مختلف خانگی، عمومی و صنعتی ارائه نمود و گفت: مصرف گاز در بخش های مختلف نسبت به مدت مشابه سال قبل بسیار بالا رفته و این روند مصرف منجر به اعمال محدودیت در مصرف صنایع عمده خواهد شد.

مهندس علوی، تصریح کرد: برای بهره مندی تمامی بخش های استان از این نعمت خدادادی باید مشترکین الگوی مصرف را رعایت نمایند و گاز را در حد نیاز و به صورت بهینه مصرف نمایند.

وی، با اشاره به میزان مصرف گاز در سطح استان که به طور متوسط سالانه حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب است، افزود: میزان مصرف بخش خانگی در زمستان افزایش بیشتری خواهد داشت.

مهندس علوی، با بیان اینکه در حال حاضر تمامی شهرها و ۱۰۶۰ روستا معادل ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: ۷۰ درصد مصارف گاز در استان اصفهان در واحدهای صنعتی_تولیدی ونیروگاهی، ۲۰ درصد در بخش خانگی، حدود ۵ درصد در بخش سی ان جی و بقیه در بخش های تجاری مصرف می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به گازرسانی به روش سی ان جی به چهار شهر شرقی استان، گفت: گازرسانی به این روش به دلیل حمل گاز فشرده از طریق تانکرهای مخصوص، مشکلات و مشقات زیادی را در پی داشته است اما شرکت گاز در راستای مسئولیت اجتماعی و برخورداری یکسان مردم از نعمت گاز طبیعی عملیات گازرسانی به این مناطق را اجرایی نمود لذا از مردم انتظار داریم برای پیشگیری از افت فشار گاز و مشکلات مرتبط در مصرف گاز دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

مهندس علوی، گفت: مسئولانی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، نقش مهمی در فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی دارند.

در ادامه دکتر مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تشکر از اقدامات موثر شرکت گاز استان و اعلام رضایت از فعالیت های انجام شده در سطح استان، گفت: شرکت گاز یکی از دستگاه های اجرایی استان که رضایتمندی مردم از خدمات آن بسیار بالاست است .

وی بیان داشت: بحمدلله با همدلی و وفاقی که بین نمایندگان استان با هدف تمرکز بر حل مشکلات مردم و دستگاه های اجرایی استان وجود دارد با برگزاری جلسات مشترک تخصصی، مشکلات پیگیری و مرتفع خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.