تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 22383

“به نوجوان گفتن از نوجوان شنیدن” گفتمانی آنلاین ویژه نوجوان و والدین

“به نوجوان گفتن از نوجوان شنیدن” گفتمانی آنلاین ویژه نوجوان و والدین

گفتمان هفتگی آنلاین “به نوجوان گفتناز نوجوان شنیدن” پنجشنبه های هر هفته ساعت ۱۶  از سوی دفتر تخصصی نوجوان و با همکاری مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان برگزار می شود. به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر تخصصی نوجوان با اعلام این خبر گفت: این گفتمان به صورت آنلاین از سوی دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی

Print Friendly, PDF & Email

گفتمان هفتگی آنلاین “به نوجوان گفتناز نوجوان شنیدن” پنجشنبه های هر هفته ساعت ۱۶  از سوی دفتر تخصصی نوجوان و با همکاری مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر تخصصی نوجوان با اعلام این خبر گفت: این گفتمان به صورت آنلاین از سوی دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که از ششم آذرماه آغاز شده و تا پایان سال به صورت تفکیکی ویژه دختران، پسران و والدین برگزار خواهد شد.

صفیه سادات موسویان اظهار داشت: این برنامه قصد دارد شرایط و خصوصیات نوجوان، اتفاقات هیجانی و نابه هنگام و ناشناسی که در این دوران اتفاق می افتد را به او آموزش دهد که بتواند در مواجه با آن بهترین تصمیم را بگیرد تا آینده خوبی بسازد و با دیگران ارتباط خوبی داشته باشد.

وی افزود: والدین نیز باید بدانند برای نوجوانان در این سن چه اتفاقی می افتد تا بهترین برخورد را داشته باشند، به خصوصیاتش پر و بال دهند و جلوی بعضی رویدادها را بگیرند.

وی ادامه داد: این برنامه به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار می شود و در پایان هر فصل سه گروه دختران، پسران و والدین همراه با اساتید این کلاس ها به صورت وبینار همگانی از گفته های اساتید مطرح کشوری در حوزه روانشناسی بهره مند می شوند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای شرکت در این جلسات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۳۰۵۱۱۳۴۱۹ تماس حاصل کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.