تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 22414

ابلاغ ساختار سازمانی دهیاری‌ها به استانداران

ابلاغ ساختار سازمانی دهیاری‌ها به استانداران

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ابلاغ ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌ها از سوی وزیر کشور به استانداران‌ سراسر کشور خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار به نقل از ایرنا: مهدی جمالی نژاد افزود: در راستای اجرای ماده (۲) اصلاحیه آیین نامه استخدامی دهیاری‌های کشور، مصوبه شهریور ماه ۱۳۹۸

Print Friendly, PDF & Email


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ابلاغ ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌ها از سوی وزیر کشور به استانداران‌ سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار به نقل از ایرنا: مهدی جمالی نژاد افزود: در راستای اجرای ماده (۲) اصلاحیه آیین نامه استخدامی دهیاری‌های کشور، مصوبه شهریور ماه ۱۳۹۸ هیات وزیران، مبنی بر تهیه و ابلاغ ساختار سازمانی دهیاری‌های کشور متناسب با درجه هر دهیاری، ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌های کشور تهیه و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: اجرایی کردن مصوبه هیات وزیران در این زمینه، پس از تشکیل نشست ها و برگزاری نشست‌ها و جلسات کارشناسی متعدد با استانداری ها و دست اندرکاران مدیریت روستایی و با همفکری صاحب‌نظران امر در چارچوب ضوابط مندرج در مصوبه مذکور صورت گرفت.

جمالی نژاد توضیح داد: دهیاری‌های کشور بر اساس شاخص‌هایی همچون درآمد، وسعت، جمعیت، مرکزیت دهستان و یا بخش و همچنین دارا بودن ظرفیت گردشگری به درجات یک تا شش درجه بندی می‌شوند که ساختار ابلاغی نیز متناسب با درجه هر دهیاری تهیه و تدوین شده است.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد گزارش مربوط به این موضوع ظرف مدت یک ماه از سوی استانداری‌های کشور به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارائه شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.