تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 22508

مانور سراسری اصلاح ولتاژ برق در اصفهان برگزار شد

مانور سراسری اصلاح ولتاژ برق در اصفهان برگزار شد

در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع برق؛مانور سراسری اصلاح ولتاژ برق در اصفهان برگزار شدبه گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر نظارت و کنترل پروژه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بیان کرد: این مانور با هدف اصلاح ساختار شبکه و ولتاژ برق به‌منظور افزایش کیفیت برق‌رسانی به مشترکین در مناطق حاشیه شهر برگزار شد.امیر سلجوقی ادامه

Print Friendly, PDF & Email

در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع برق؛
مانور سراسری اصلاح ولتاژ برق در اصفهان برگزار شد
به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر نظارت و کنترل پروژه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بیان کرد: این مانور با هدف اصلاح ساختار شبکه و ولتاژ برق به‌منظور افزایش کیفیت برق‌رسانی به مشترکین در مناطق حاشیه شهر برگزار شد.
امیر سلجوقی ادامه داد: نزدیک به ۲۰۰ نفر از کارکنان به‌صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم در قالب گروه‌های اجرایی، نظارتی و مدیریتی فعالیت خود را در روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه از ساعت هشت صبح آغاز کرد ند تا اقدامات در نظر گرفته شده را به‌منظور کاهش مشکلات برق مناطق حاشیه شهر انجام دهند.
او در ارتباط با اهداف این مانور گفت: ارتقاء سطح آمادگی کارکنان برای مقابله با شرایط بحرانی، افزایش ایمنی کارکنان فنی، احداث پست هوایی، اصلاح سیستم روشنایی معابر، تعویض کابل سرویس، اصلاح انشعاب، اصلاح ولتاژ و تعادل بار و نصب سیستم اتصال زمین شبکه هم‌افزایی و تقویت ظرفیت‌های بالقوه داخل سازمان، ارزیابی عملیاتی گروه‌های اجرایی و فنی و افزایش رضایتمندی مشترکین و شهروندان از جمله اهداف دیگر برگزاری این مانور بود .
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مانور ۵ اکیپ مشارکت می‌کنند که شامل ۴ اکیپ خط سرد و یک اکیپ خط گرم در برق منطقه ۱۰ است و ۸ اکیپ در دیگر مناطق مشارکت داشتند
او به ملاحظات ایمنی اجرا اشاره کرد و گفت: کامل بودن لوازم ایمنی فردی، گروهی خود نمادی از اهمیت جایگاه ایمنی در اجرایی شدن تمام پروژه‌های فنی و مهندسی است.
در ادامه مهندس حسین صادقیان مدیر برق منطقه ۱۰ با بیان اینکه در این مانور از تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده شده است، بیان کرد: بهره‌گیری از سیستم‌های انجام کار به روش خط گرم، تبدیل شبکه سیم به کابل‌های خود نگهدار و استفاده از سامانه‌های تحلیل شبکه به‌منظور شناسایی نقاط دارای مشکل از جمله تجهیزات به کارگیری شده در این مانور بود تا بتوان مشکلات برق‌رسانی را در حاشیه شهر به حداقل رساند.
او در ارتباط با مزیت کابل‌های خود نگهدار و اهمیت به کارگیری آن در سطح شهر گفت: این کابل‌ها برخلاف شبکه‌های برق‌رسان قبلی دارای روکش عایق است و از امنیت و کیفیت مطلوب‌تری برخوردار است؛ با به کارگیری این کابل‌ها دیگر نیاز به قطع شاخه‌های درختان به‌منظور جلوگیری از برخورد با کابل‌ها نخواهد بود و این کار به سلامت محیط زیست کمک شایانی خواهد کرد.
صادقیان افزود: کاهش حداکثری تلفات، افزایش کیفیت برق‌رسانی، کاهش میزان استفاده‌های غیرمجاز از برق، به کارگیری در معابر باریک و تنگ، کاهش احتمال اضافه ولتاژهای ناشی از رعدوبرق، کاهش خطر آتش‌سوزی در مناطق مشجر و جلوگیری از تخریب محیط زیست و مرگ حیوانات، امکان افزایش ظرفیت خط و نصب مدار جدید بر روی پایه‌ها، آزادی عمل بیشتر در طراحی خطوط به دلیل کاهش فاصله حریم کابل‌های خود نگهدار، تسریع در احداث، افزایش سطح ایمنی و کاهش قیمت آن نسبت به سیم‌های مسی از جمله مزیت‌های کابل‌های خود نگهدار هستند.
او خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در ایام شیوع ویروس کرونا به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم هستند و برگزاری چنین مانورهایی در افزایش کارایی و آمادگی آنان بسیار مؤثر خواهد بود.
او تصریح کرد: این مانور از مجموعه مانورهای سراسری شرکت توزیع برق است که به‌صورت ماهیانه و در حوزه‌های تخصصی در حال اجرا است. مانورهای انجام شده بیش‌تر در ارتباط با پایداری شبکه توزیع برق بوده و این بار در خصوص اصلاح ساختار ولتاژ برق خواهد بود.
وی با تأکید بر حفظ پروتکل‌های بهداشتی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا گفت: با توجه به محدودیت‌‌های مربوط به همه‌گیری کرونا، مانور شرکت توزیع برق استان اصفهان همراه با رعایت کامل پروتکل‌‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.